Milläs mie saisin tuon miehen kiskottua peiton alta

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sen pitäs nousta pistään takkaan tuli. Tai no siis hakea puita... Tulet mie tekisin vaikka ite.

Ja ei, en mee ite hakkeen puita. Ulkona on KYLMÄ. Enkä jaksa pukea. :snotty:

Sitä paitti mulla on nälkä. Sen pitäs tehä mulle ruokaaki. :snotty: :snotty:

Mie oon hyppiny sen päällä, vetäny peiton pois, en kyllä ihan onnistunu siinä ko kiskas mokoma takas sen, vein siltä tyynyt, ei haitannu, hihittelin ja läpätin maaten sen päällä varmaan puoli tuntia, tyytyväisenä vaan tuhisee. Alan olla epätoivonen. |O

Patja on liian kallis että sen kastelisin... :ashamed: Lähin grilli on 70km päässä. Sitä paitti tultiin mökille sen takia että MIE lepäisin enkä ois touhottamassa koko ajan landella millon mistäki. Kokata mie en voi ko en ossaa tehä mittään ilman välitöntä palovaaraa tai itteni loukkaamisriskiä.
On se nukkunu kohta yli 12 tuntia... Mie nukuin viime yönä tunnin ja sitte yritin seittämän jälkeen sitä kiskoa ylös nii kaappas minut kainaloon ja sano että nyt on yö. Nukuin sitte vielä muutamia tunteja...
Noh, ainaki se jaksaa ens yönä kuunnella minun hämäriä jutusteluja ko on nyt nukkunu. :xmas:

Nonii. Mies talsii makkarista ja venyttellee ja haukottellee niin että ikkunat helisee (miehekästä ) ja toivottaa hyvät huomenet. Kyssyy miten kultamuru voi ja miksen ole herättäny. :| Menny jo puoli päivää hukkaan. Ottaa kahvia, juo sen yhellä kulauksella, miehekäs röyhtäsy ja takki päälle kengät jalkaan, hakkee puita, tekkee takkaan tulen, mennee sohvalle ja hetken hiljasuus. Menen kattoon. Se nukkuu. :|

Yhteistyössä