millanen suoristurauta kannattaa ostaa ja kannattaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täti

Vieras
mulla on lyhyehköt hiukset. niissä on luonnonkiharaa joten toinen puoli on semmonen et käänty aina taivasta kohti eikä kohoa kunnolla.

antakaas vinkkejä millanen rauta olis hyvä lyhyeen tukkaan! ja onko sitä ees kannattavaa ostaa tähän päähän.

Muotoilurauta on samantapainen kun suoristusrauta, yleensä ne on vaan pienempiä. Muotoilurauta voi vähän taivuttaakin hiusta, etenkin jos on luonnonkiharaa. Mulla se ainakin nostattaa paremmin, ja tekee luonnollisen näköiseksi. Mutta tosiaan, muotoilurauta on ikään kuin kiharrin, joten jos haluat ehdottomasti täysin suorat hiukset, ei tämä luultavasti sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Muotoilurauta on samantapainen kun suoristusrauta, yleensä ne on vaan pienempiä. Muotoilurauta voi vähän taivuttaakin hiusta, etenkin jos on luonnonkiharaa. Mulla se ainakin nostattaa paremmin, ja tekee luonnollisen näköiseksi. Mutta tosiaan, muotoilurauta on ikään kuin kiharrin, joten jos haluat ehdottomasti täysin suorat hiukset, ei tämä luultavasti sovi.

haluan lähinnä kohottaa tyveä ja suoritaa tuota kohtaa joka kääntyy väärään suuntaan ja taivuttaa latvoja. joten tämänhän voisi olla hyvä vaihtoehto. onko ne kaupassa eritelty et mitkä on suoristusrautoja ja mitkä muotoilurautoja vai kaikki saman nimen alla?

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:

haluan lähinnä kohottaa tyveä ja suoritaa tuota kohtaa joka kääntyy väärään suuntaan ja taivuttaa latvoja. joten tämänhän voisi olla hyvä vaihtoehto. onko ne kaupassa eritelty et mitkä on suoristusrautoja ja mitkä muotoilurautoja vai kaikki saman nimen alla?

Juu kaupasta näitä saa. Tosin usein nämä ovat kalliimpia, ja suoristusrautoja on nykyään saatavilla aika laajaltikkin, mutta näitä ei. Oman muotoiluraudan ostin Anttilasta, on remingtons merkkinen ja hintaa oli 24,95e. Parempiakin varmasti on saatavilla, kun jaksaa etsiä. Myös esim. hairstoren nettikaupassa näitä samantapasia on välillä myynnissä. Tässä mun mallissa ei lämpötilaa pysty säätämään, mutta on aivan loistava muuten. Kannattaa hommata lämpösuoja kun käyttää näitä rautoja. Partureista ainakin saa, ettei hiukset kärsi niin.

Siis remington oli se merkki, s kirjain livahti väliin. Tässä näitä esim. on: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3141921

Tuo minun mallini on tuo 3, punamustassa laatikossa.

Kapea kannattaa ostaa... Minulla on itellä Babylissin kampaajalta ostettu rauta, maksoi n. 60? mutta on toooosi hyvä ja varmasti kestävä! Hyvää siinä on myös säädettävä lämpötila.

Yhteistyössä