millanen reviiri ekaluokkalaisella???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
täällä nyt syysloma ja pojan luokkakaveri tuli soittaan ovikelloa kolme tuntia sitte. oli meillä hetken ja lähti mun pojan kanssa koulun pihalle.. tuli taas meille vähäks aikaa ja nyt lähtivät vastapäiselle leikkikentälle.

siis mä en kyllä antas pojan vielä olla yksikseen ties missä päälle kolmee tuntia. oonko mä nyt joku ylihuolehtivainen kyttääjä-äiti vai onko ihan normaalia et kysyn minne menee ja sanon koska viimestään pitää tulla kotiin...?

jos ekaluokkalainen on kotona yksin kun vanhemmat on töissä?

meillä oli tällaisia tilanteita kun nuo isommat oli ekalla, mut silloinkin soittelin aina työpäivän aikana lapselle, jos vaan oli mahdollista.

moni ekaluokkalainen kun joutuu jonkin verran kuitenkin olemaan jo yksin, aina ei ole hoitajaa tai hoitopaikkaa joka päivälle.

Meillä on kyllä kolme - neljäkin tuntia poissa mutta känny taskussa ja soittelee välillä useastikin (yleensä tyyliin mä oon sen ja sen kanssa ja saanko mennä xxpaikkaan? mä sanon et joo, luuri kiinni ja sit tunnin päästä uus samantyyppinen soitto ) joten mä tiedän kyllä missä on tai ainakin missä sanoo olevansa (eikä oo ainakaan vielä valheesta kiinni jääny )
Nii mulla on kyllä kolmasluokkalainen mutta ekaluokasta alkaen ollut näin.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
jos ekaluokkalainen on kotona yksin kun vanhemmat on töissä?

meillä oli tällaisia tilanteita kun nuo isommat oli ekalla, mut silloinkin soittelin aina työpäivän aikana lapselle, jos vaan oli mahdollista.

moni ekaluokkalainen kun joutuu jonkin verran kuitenkin olemaan jo yksin, aina ei ole hoitajaa tai hoitopaikkaa joka päivälle.

joo siis kyllä meilläkin poika joutuu välillä oleen yksin ku oon töissä. mut oon sanonu pojalle et on silloin kotona... ja känny on käytössä meillä ku poika kotona ja mä töissä.

ja siis en arvostele enkä pidä pahana.. mistäs mä tiedän kuinka tarkan tilin on kotona tehny liikkeistään.. mietin vaan just siltä kantilta et pidetäänkö mua liian huolehtivana... no samapa tuo toki mulle minä mua joku muu pitää

:D

Yhteistyössä