millanen on pääskyvuoren koulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanzku83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mam";24310320]Turun?

Varmaan mamuja paljon ja roskasakkia, sijainnista päätellen.[/QUOTE]

Asutko itse Turussa?

Mä en ole kuullut mitään pahaa kyseisestä koulusta. Mun kaverin lapsi on siellä eikä mitään ongelmia ole ollut. Kyseinen koulu ei sijaitse missään mamukeskittymässä, joten sen puolesta veikkaan, että mamuja on sen verran kuin muissakin kouluissa keskimäärin.

Turussa ei ala-asteita valita, vaan koulu määräytyy asuinpaikan mukaan. Eli jos olette muuttamassa alueelle, niin sitten varmasti lapset menee Pääskyvuoreen. Ja jos muuttaa Jaanintien toiselle puolelle, niin koulu on varmaankin Hannunniitun koulu. Tai sitten sen mukaan, missä lähikoulussa on tilaa.

Ja vieras numero kaksi, tähän kysymykseen tosiaan varmaan vastaa vain ne, jotka tietää Pääskyvuoren koulun sijainnin. Ihan sama kun joku voi kysyä jostain Helsingin kaupunginosasta, mistä moni pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ei ole koskaan kuullutkaan. Silloin ei vaan vastaa siihen :).

ei olla kun varissuolle ja en just halua sinne mamujen sekaan voi valita ihan sama missä asut :) JOS on paikkoja mistä valita ja tuonne kakkosluokalle kuulemma mahtuisi.

Yhteistyössä