Millanen oli teiän eka kerta??

Olin silloisen poikaystäväni kanssa heillä juomassa ja siinä vedin ekat kännit ja kun kaverini oli sammunu py. sängylle niin siinä me yhden istuttavassa nahkanojatuolissa sitten tehtiin minä päällä tietty ja pidin toisella jalalla toista tuolia ovea vasten ettei py.ni sisko päässyt huoneeseen. siellä se huuteli kirouksia kun ei päästetty sisään ja musiikit oli kaakossa ja kaveri nukkui sängyllä sikeästi. heräsi vasta kun sain juuri housut takaisin jalkaan :p

just sellane millaseks mie sen ain kuvittelin: jätkä joku random puolituttu, sopivat kännit ja yleinen vessa klo 02.00. Ihan järkyttävää sontaa ja koko ajan mie mietin "joko se laukes? saanksmie nousta pois?" luojan kiitos siivooja pamahti paikalle ni et oli pakko lopettaa :D ja ainii miul oli vaatteet kokoaika päällä, mitä nyt pikkuhousut otettii alta pois.

Se oli kiva. Äitini, naapurin rouva ja minä olimme kesämökillä kolmisin. Rouvat innostuivat naukkailemaan ja äitini meni illan mittaan nukkumaan juotuaan liikaa. Naapurin rouva sen sijaan oli villillä päällä ja vietteli minut, 16 kesäisen miehenalun. Voitte vain kuvitella sitä riemua ja iloa mitä tunsin päästessäni rakastelemaan ensimmäistä kertaa elämässäni ja vielä kypsän naisen opastuksella ilman kumeja tai muita häiriötekijöitä!

minä 15v,kumppanini 18v.No,olihan se.Molemmat selvinpäin.Miehelle ei ollut eka kerta niin tiesi edes vähän mitä piti tehdä.Minä makasin lahnana sängyllä kun en tiennyt miten päin olisi pitänyt olla.Hieman sattui mutta muuten ihan jees kokemus.Niin paljon jännitti siinä tilanteessa että ei siinä kyllä nauttimaan erityisemmin pystynyt.

Olin ehkä 20-vuotias, kun harrastin seksiä naisen kanssa ensimmäistä kertaa. Itselleni ensimmäinen kerta meni hyvin, nainen voihki kovasti ja itsekin onnistuin laukeamaan loppujen lopuksi. Nainen oli kiinnostunut tapaamaan uudelleen minä häkeltyneenä en.

13 vuotiaana kun olimme seurustelleet silloisen poikaystävän kanssa 1½ vuotta oltiin minun sängyssäni, kummatkaan eivät olleet humalassa yms. ja sitten siitä pussailusta ajauduttiin vähän pidemmälle :) kauheeta sähellystä mutta eipä sattunut ja ihan kivaa loppujenlopuksi kummankin ekaksi kerraksi :D Hiki siinä peittojen välissä säheltäessä ainakin tuli. :D:D

Itse olin juuri täyttänyt 16 ja silloinen "petikaverini" taisi olla 22 tai 23? En voi ihan varmaksi sanoa. Tuli käymään minun luonani kaveri mielessä (nettituttuja olimme vain) ja päädyimme toki juomaan hiukkasin. Siinä sitten pienessä humalassa päädyttiin halailemaan ja lopulta suuteloimaan... Sohva kävi turhan ahtaaksi, joten siirryimme ehdottoman tyylikkäästi (hävettää edelleen) vanhempieni pari sänkyyn. :LOL: Itse olin luonnollisesti aikalailla kokematon, joten enimmäkseen vain lahnana. Mies koitti kovasti miellyttää ja nuolla yms, mutta eipä se oikein tuntunut miltään. Itse seksi ei sekään oikeastaan tuntunut miltään, ei sattunut, mutta ei sykähdyttänyt. Edes toisella kerralla ei saanut minua kuumaksi.

Muutaman kerran tuon episodin jälkeen päädyin vielä samaan vuoteeseen kyseisen miehen kanssa, vaikka olisi pitänyt pysyä kaukana.

Mä lähdin hauskanpitoon mielestäni vanhana 17 ottaen huomioon mitä nyt olen kokenu...
Olin tapaillut monia jo aikaisemmin, mutta puuttui sen verran "munaa" ettei sitä sit ilennyt ryhtyä hommiin :p
Sit tapasin kauniin bruneten ja sen kotona, sen sänkyssä, paljaalla eräänä iltana kaiken hellyyden keskellä..Se tuntui hyvältä, mutta kun ei ollut ehkäisyä, se meni siksi aika varomiseksi.... Seuraava kerta sit tulikin sit seuraavana iltana ja nyt muut varusteet oli jo hommattu..Kumeja oli, perhepakkaus :D

Oltiin molemmat samanikäisiä, luokkakamuja ja tunnettiin toisemme hyvin. Seurusteltu oltiin jo jonku aikaa ennen tapahtumaa joka meni suurinpiirtein näin: koulun jälkeen, selvinpäin tietenki, mentiin pojan kotia yläkertaan hänen huoneeseen. ovi lukkoon..maattiin sängyllä ja pussailtiin, yks asia johti toiseen ja kohta poikaystävä haki kumia joka räpellettiin paikalleen. =) se tuli sisään varovasti, sattui hieman mutta ei kamalasti. koko eka kerta oli ohi aika äkkiä, poika laukes melko nopeasti muutaman työnnön jälkeen.. molempien eka kerta.
jälkeenpäin kun lähdin kotia sieltä, olo oli aika kummallinen. tuntui jännältä, alapää arka ja posket punotti, tuntu että kaikki huomaa mitä on tehty :saint:

Se oli upeaa. Itseäni hiukan nuorempi mutta kokenut nainen. Baari-illan jälkeen yhteinen aamuyö. Hellää ja hidasta rakastelua. Vieläkin muistan sen sumuisen aamun kun onnellisena ajelin kotiin. :D
Ystäviä edelleen :flower:

Suurin piirtein sisään ja ulos ja lakanoille. Hävetti niin maan perkeleesti.
Päätin jo että oli ensimmäinen ja viimenen kerta. Onneksi nainen oli sitkee ja jaksoi monta viikko puhua mua ympäri uusintaa varten. Nyt 15 vuotta myöhemmin mä yritän puhua sitä ympäri viikkokausia, turhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niko-isä;20486630:
Suurin piirtein sisään ja ulos ja lakanoille. Hävetti niin maan perkeleesti.
Päätin jo että oli ensimmäinen ja viimenen kerta. Onneksi nainen oli sitkee ja jaksoi monta viikko puhua mua ympäri uusintaa varten. Nyt 15 vuotta myöhemmin mä yritän puhua sitä ympäri viikkokausia, turhaan.
Voi :D Niin se kyllä valitettavasti menee. Sun pitää naikkosta yrittää muistuttaa alkuajoista.

Mun eka kerta oli 15-vuotiaana vuoden vanhemman pojan kanssa, parhaan kaverin kotona. Se halus että mä otan siltä suihin ja pelkäsin etten osaa, niin ehdotin sitten jotakin muuta. Vähän se sattu ja sit jo melkeen heti erottiinki, mutta pahalla en silti muistele :)

Täydellinen! :heart: Poikaystävä oli hellä, lämmitteli mut hyvin ensin ja tuli varovasti sisään. Se ei sattunut yhtään, päinvastoin tuntui jopa hyvälle. Tosi hyvä fiilis jäi tuosta hetkestä ja kaiken kruunasi vielä ne kolme kauneinta sanaa, jotka sain kuulla tuon jälkeen häneltä ensimmäisen kerran. :heart:

Se oli täydellinen! Nainen oli rehevä ja isorintainen. Halailimme ja suukottelimme hellästi ja pikkuhiljaa homma eteni riisumisvaiheeseen. Kun sain jalkopäässä vedettyä mustat pikkuhousut pois, päätin hieman kiusotella ja suutelin reiden sisäpintaa polvesta ylöspäin. Suutelin hellästi häpykumpua ja -huulia. Varoin kiusallani koskemasta häpyhuulten väliin. Sitten rohkaisin mieleni ja nuolin pimppiä hartaasti ja pitkään! Työnsin pitkän kieleni sisään ja maistelin kunnolla mehua Suukottelin vatsaa ylöspäin ja rintojen väliin jossa hamusin nännin suuhuni ja imeskelin sitä kauan.
Kuljetin huuleni kaulaa pitkin ylöspäin ja poskille ja siitä kunnon imusuudelma naisen taholta.
Nainen levitti reitensä allani ja hän ohjasi ympärileikatun kaluni terskan reiälleen ja työnnyin hitaasti syvään, sen mitä mittaani riitti.
Jäin makaamaan syvälle häneen ja suutelimme kiihkeästi. Aloitin hitaasti pitkät työnnöt ja sitä kesti ikuisuuden. Kun nainen oli kiihottunut laukeamispisteeseen niin hidastin tahtia. Kolmen kerran jälkeen rynkytin kunnolla ja sitten hän sai rajun orgasmin. Pimppi supistui niin tiukaksi että pelkäsin kaluni irtoavan! :O Työnnyin syvälle hänen sisään, jäin siihen ja siinä suudelmassa oli pelkkää himoa!

Meillä ei ollut kondomia joten piti välillä miettiä veroilmoitusta jotten lauennut sisään.... : /
Naiseni saatua tyydytyksen jatkoin kunnolla rynkytystä ja pian tuntui palleissa siltä että kohta lähtee!
Vedin kaluni ulos ja painoin terskan navalle. Muutamalla käsiliikkeellä tuli ensin pieni ruikkaus ja sitten reilu ruokalusikallinen. Tyhjensin kaluni sormilla kuivaksi jottei siiittiöitä olisi jäänyt paljoa sisään ja työnnyin uudestaan syvälle pimppiin. Jälleen pitkään ja kiihkeää suutelemista. Vetäydyin vasta sitten ulos hänestä kun kalu alkoi veltostua.
Suoritus oli niin rankka että oli pakko kiierähtää selälleni toipumaan! :)
Otin hänet kainalooni ja hän painoi poskensa rinnalleni ja nukahdimme melko pian siihen.

Kai se homma tuli tehtyä hyvin kun sama nainen halusi minua uudestaan parikymmentä vuotta myöhemmin.
Jälkeenpäin hän kertoi että oli myös neitsyt, immenkalvon hän rikkoi sormillaan 15-vuotinaana.

Ei huono kokemus molemmille ekakerraksi... :p

(taisi mennä hiukan novellin puolelle mutta tässä se oli melko tarkasti kerrottuna =))

Yhteistyössä