Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:Ja kauanko olette olleet kimpassa?
Tuli tosta aiemmasta gallusta mieleen
Meillä on 7,5vuotta ja isäntä vanhempi. Tällä hetkellä ollaan vasta rapian vuos oltu kimpassa josta reilu kk:s kihloissa,mutta alusta asti mulla ollu sellai jännä viilto perciissä,että tämä Se Oikia on :heart:
Katsoin profiilisi, olet tosi nuorekas!Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:enpä taitaisi itsekään haluta vielä ruveta mummiksi... toivottavasti sitten joskus hieman myöhemmin...Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä vast sain äiskält valitukset kun teen siitä mummon ennekun se täyttää ees 45:ttä, valitti ettei tunne itteää viäl niin vanhaks et vois mummoks kutsuu. =)Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:nooh... eipäs yleistetä! minä uskallan reilusti tunnustaa, että olen yli 45v. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No naisethan aina kuvittelee tai väittää olevansa nuorempii kun on?Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:ei kai? kun "lonkkis" kirjoittelee 30-40v.-palstalla...Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Naimisissa 34v. Takottaa että naimisissa 34v.Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:siis oletko 34-vuotias vai oletko ollut naimisissa jo 34 vuotta?Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:No kalkkis täällä ,ikäero 8v. ja naimisissa 34v. joten pankaahan paremmaksi. :wave:
vai olenko ymmärtänyt väärin jotain... ja mie kun oon ite palstaillut 40+-palstan puolella... siis sielläkö pitäisikö olla ollut naimisissa päälle 40 vuotta?
ei tässä kysytty isäs ikää ?Alkuperäinen kirjoittaja meillä:mie 30 ja mies 65