Nuorekas? NuoRI Hieno juttu, saavat lapset nauttia mummusta pitkään =)Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla on tosi mukava anoppi..nuorekas ja rento himpun päälle 40
Niin mullakin. Ja lisäisin vielä, että työllistävä. Keskivaikea alzheimer ja mä hoidan lääkityksen yms. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Vanha, etäinen, sairas... hmm, takertuva. Mitäs vielä. Välimme ovat virallisen viileät.
Juu ei e ole sellanen tätimäinen..tytön kanssa tekevät kaupassa prinsessapyörähdyksiä jne... mäkin ku täytän jo 29 ni ei hirvee ikäero meillä kuitenkaan oleAlkuperäinen kirjoittaja Oma anoppi.. 58v? :Nuorekas? NuoRI Hieno juttu, saavat lapset nauttia mummusta pitkään =)Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla on tosi mukava anoppi..nuorekas ja rento himpun päälle 40
tää on mun vastaus myös...Alkuperäinen kirjoittaja nooo...:onhan se ihan mukava muuten, mutta välillä saisi pitää omat mielipiteet itsellään ja olla puuttumatta liikaa meidän asioihin!!!!
det samma, det samma..Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mukava, kaikille kiltti, lempeä, hiton kova tekemään töitä, avulias...ja kaukana :saint: