Millanen anoppi teillä on?

vaikkakin vasta kihloissa
Mukavahan tuo on :) Aikoinaan tehyt rankkaa työtä siivoajana ja talonmiehenä, joten on nyt sairaseläkkeellä vaikkei ole edes kuuttakymmentä :( Tullaan hyvin toimeen, ei valittamista.

Äiti
Vittumainen akka, joka suuttuu joka risauksesta. Eli kun ei hänen pillinsä mukaan tanssita. Syyttää meitä, ettei näe lapsenlastaan kun ei itse viitsi tulla häntä katsomaan....aina pitäisi poikaa kuskata hänen luokseen. Valittaa myös milloin mistäkin asiasta ja nakkelee ihmeellisiä kommenttejaan niin pojalleen kuin minulle. Inhoan sitä naista sydämeni pohjasta.

tsubaki
Ihan jees, en tunne kovin läheiseksi, mutta auttaa kyllä lapsen hoitoasioissa ihan mielellään ja kunnioittaa mua äitinä. Siis ihan ok välit, mutta mitään tärkeitä asioita ei puhuta. Luulen että iän lisäksi koulutustaso ja matkustelu erottaa meidän ajatusmaailmoita. Mutta anopiksi siis ihan mukava tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Oma anoppi.. 58v? :
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Mulla on tosi mukava anoppi..nuorekas ja rento himpun päälle 40 :D
Nuorekas? NuoRI :D Hieno juttu, saavat lapset nauttia mummusta pitkään =)
Juu ei e ole sellanen tätimäinen..tytön kanssa tekevät kaupassa prinsessapyörähdyksiä jne... :D mäkin ku täytän jo 29 ni ei hirvee ikäero meillä kuitenkaan ole ;)

Yhteistyössä