millane malli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuu79

Uusi jäsen
15.02.2008
17
0
1
http://www.villikihara.fi/component/option,com_ponygallery/Itemid,27/func,detail/id,170/

mulla tällä hetkellä suunnilleen tollaset hiukset mut pitemmät ja tummat. ideoita miten nitä kannattas leikata... en tahdo lyhyiksi leikata enkä tahdo otsahiuksia. oon netissä kahlannu hiusmalleja läpi mut en löydä mitään ideoita.....

lyhyet päältä ja pitkät alta ja vino otsis. jos haluu "rokahtavamman" tai biletukan nin pelkästään vahaa sormiin pää alas ja hölskytä. jos taas casualimman niin sitten vaan vähän pörhätää lakan avulla. mulla oli hetken sellaset ja oli tosi helpot ja muuttuvat. ja tosi hienot kiharoina :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
lyhyet päältä ja pitkät alta ja vino otsis. jos haluu "rokahtavamman" tai biletukan nin pelkästään vahaa sormiin pää alas ja hölskytä. jos taas casualimman niin sitten vaan vähän pörhätää lakan avulla. mulla oli hetken sellaset ja oli tosi helpot ja muuttuvat. ja tosi hienot kiharoina :)

kiitos vinkistä, täytyy kysyy kampaajalta jos leikkais sellaset. nykyset yltää vyötärölle ja on jokseenkin rasittavat.pidän hiukset aina kiinni.

sitten voisit leikata sellasen rihanna tyylin..tai becham.eli niskasta lyhyemmät ja vinostileikattu niin että sivut on pidemmät? itellä oli sellanen tyyli...mutta mulla oli just yli pitkä etari niin oisin tykänny viä enemmän jos ois ollu tasapitkät sivuje kans.tosi hieno malli muutenkin!! :)

Yhteistyössä