Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yleensä yritän nähdä jokaisessa positiivisiä puolia.. mutta ihmisten kanssa jotka eivät puhu/ KERRO MITÄÄN OMA-ALOITTEISESTI vaan kaikki pitää kysellä / tai itse kertoa ovat aika "raskaita" juttelu kumppaneita..
Sellaisten, jotka puhuu jostain Pekasta ja sen tyttöystävästä Oliviasta ja jostain Irmelistä ja Ullasta ja Sakusta....ja mulla ei ole hajuakaan keitä he ovat, ja miksi heidän tekemistensä pitäisi mua kiinnostaa.
Just pari päivää sitten kuuntelin entisen naapurin selostusta Niinasta ja Missestä, enkä yhtään tiedä kenestä oli kyse, enkä edes sitä oliko se Misse kissa vai ihminen vai jokin muu.
Alkuperäinen kirjoittaja kysäisenpäs;24964796:Mites kuis arvon palstadaamit itsensä arvioivat... mitkä ovat ne kunkin omat jutut joita ei aina jaksais toiset ihmiset kuunnella???
(Mää varmaan olen kamala kun alan puhumaan työstäni... koska tykkään siitä kovasti.)
Alkuperäinen kirjoittaja kysäisenpäs;24964796:Mites kuis arvon palstadaamit itsensä arvioivat... mitkä ovat ne kunkin omat jutut joita ei aina jaksais toiset ihmiset kuunnella???
(Mää varmaan olen kamala kun alan puhumaan työstäni... koska tykkään siitä kovasti.)