Millaista tissikipua alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Girl

Vieras
Hei!

Millaista tissikipua teillä odottajilla on ollut silloin alkuraskaudessa?

Meillä on yritys menossa, toinen yrityskierto. Terolutit käytössä, kiertoa lyhentämässä. Nyt siis menossa kp 25/30--> ja jonkin aikaa ollut jo semmoista ihme tissikipua, ei varsinaisesti satu, mutta semmoista jomotusta ja pistelyä. Nännit ehkä lievästi arkana. Vatsassa ollut myös joitakin tuntemuksia, mutta ne olen jättänyt ihan kokonaan tulkitsematta.

Tosiaan, nyt kiinnostaisi, että millaisia tissituntemuksia teillä on ollut :)

Mulla rinnat, varsinkin nännit, tulivat aivan järjettömän kipeiksi jo ennen plussaa. Nyt on menossa rv 14+5 ja edelleen kipua on, joskin nyt lähinnä silloin, jos yhtään tuulee tai muuten käy kylmä rintoihin.

Se kipu on tosi voimakas. Välillä on ihan oikeasti tullut itku. Tuntuu siltä, kuin koko nänni olisi ihan puutunut ja sitä pistelee todella voimakkaasti. Mulla on sellainen kaurapussi, jota lämmitettynä mikrossa käytetään normaalisti esim. kipeän niskan "hautomiseen". Nyt kun nännit ovat olleet aivan jumalattoman kipeät, niin olen kaurapussia lämmittänyt mikrossa ja hautonut rintojani sillä. Kipu hellittää muutamassa minuutissa. Muuta keinoa en ole keksinyt... Olisiko jollain muulla hyviä vinkkejä?

Hei!
Itse aloin epäilemään että raskaana ollaan, vaikka yritystä toki olikin, kun nännit alkoi etenkin aamuisin tuntua jotenkin"painavilta". Niitä kans nipisteli ja vihloi välillä..ei ollut aiemmin ollut semmoista tunnetta :laugh:

Plussaonnea!

Ihan järkyttävää kipua! Oli jo ennen plussausta, nyt rv 4+5 ja vain pahenee. Koko tissi kipee, nännit ei yhtään. Ilman rintsikoita ei pysty oleen, kokoajan saa olla urheilurintsikat päällä, myös yöllä käytän. Kuppikoko myös muutaman päivän aikana kasvanut yhdellä koolla.
Aikaisemmissa kierroissa tissikipu oli todellakin minimaalista verrattuna plussakiertoon!

Ekassa raskaudessa oli ihan järjettömän kipeät. Kun liivit otti pois ja rinnat "venähti tyhjän päälle", melkein tuli itku.

Nyt raskaana eikä ainakaan vielä rinnat yhtään kipeät. Vain nännit vähän arat. Esim. suihkussa kun käy, niin nännejä aristaa se suihkuvesi.

Onko kellään sellaista kipua, että rintoihin juilii vuoronperää? Oikeestaan koko rintoja sivuilta nänneihin asti... :\|

Voihan tää toki liittyä siihenkin kun syön teroja tai ihan mihin vaan... Sillee jännä vaan, et kun koskaan ennen ei oo ollu tämmöstä.