millaista Seinäjoella on asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen täällä nyt yhdeksättä vuotta. Aivan ok paikka.Vähän pieni siinä suhteessa, että shoppailut tahtoo olla ongelmallisia, jos haluaa jotain erikoisempaa. Esim. kengät haen Tampereelta, Helsingistä tai Oulusta. Täällä on kengät lähinnä Riekeriä ja Eccoa tai markettiroskaa. Mutta onneksi Tampereelle on lyhyt matka, että siellä voi kipaista kaupoilla.

Asunnot on kohtuuhintaisia pk-seutuun verrattuna ja töitä on riittänyt. Päiväkodit ja koulut ei ole kovin suuria, joka sekin on ihan hyvä asia.

Ai niin, asun Kasperin okt-alueella. Myös Uppa ja Huhtala on kokeiltu, kaikki hyviä alueitan mielestäni.

Minä asuin sielä nonia vuosia ja tykkäsin paikasta kovasti varsinkin lasten kanssa sielä oli sopivassa suhteessa ohjelmaa ja tekemistä. Miehen toiveesta muutimme toiselle paikkakunnalle 2v sitten enkä ole täälä viihtynyt oikeastaan ollenkaan.

2,5vuotta asuttu. Tykätään asua. (Meillä siis 3 lasta) Sopivan kokoinen paikka jos ei halua mihinkää isoon kaupunkiin, muttei pieneenkään! :) Kivistössä asutaa. Suosittelen! :)

Tämä on tällänen sopivan kokonen paikka. Ihan hyvin täällä oon viihtynyt. Aikoinaan tuli asuttua muutama vuosi Kasperin kerrostaloalueella, sitä en suosittele kenellekkään :D Nykyään asutaan tässä Joupin vieressä, Alakylässä.

Yhteistyössä