T
Töihin
Vieras
Minulla oisi mahdollisuus mennä töihin sellaiseen paikkaan missä kehitysvammaiset asuvat autetusti ja tuetusti. Kokemusta minulla ei ole tällaisesta työstä joten kiva oisi kuulla niitä muilta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 äitee;25688147:Itse olen tehnyt keikkaa vaikeasti kehitysvammaisten "asuntolassa"... Kaikki tässä yksikössä vuodepotilaita, toisessa talossa osa käveleviä, kolmannessa tekevät itse myös ruokaa. Näissä kahdessa muussa talossa olen ollut vähemmän, mutta todella paljon olen tykännyt, mutta ainakin tässä jossa olen paljon ollut on työ fyysisesti todella raskasta ja henkisestikkin... kuolema aina niin lähellä...
Alkuperäinen kirjoittaja Töihin;25688286:No joo se kuulostaakin tosi raskaalta jo asiakkaat on huonokuntoisia. Mutta tuolla tosiaan hyväkuntoisia kaikki ja vain autetaan tarvittaessa peseytymisessä yms. Itsekkin tekisin ihan vain sijaisuuksia, minulla vielä suht pienet lapset etten heitä halua hoitoon laittaa. Oisko tämä sitten sellaista työtä mikä ois tällaseen tilanteeseen sopiva?