M
moalainen
Vieras
maaseudulla on tosi kivaa mutta pitää varautua siihen että että fyrkat pitää hakea kaupungista
bensaa /dieseliä palaa rutkasti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulostaa todella typerältäToisissa kunnissa kuuluu kaikkeen uuteen yrittäjyyteen suhtauduttavan hyvin kieilteisesti.
Ihan kunnallispoliittisella tasolla.
Ja sama kunta saattaa kyllä antaa itsestään hyvinkin yrittäjämyönteistä kuvaa ulospäin.
maaseudulla on tosi kivaa mutta pitää varautua siihen että että fyrkat pitää hakea kaupungista
Jos 50 v sitten oli noin niin ei ne enää tee sitä kuin jossain asumattomilla alueillaLentokoneet paukauttelevat äänivalleja tämän tästä. Tämä siis omasta lapsuudesta kun maalla.
Miksi pitäisihiekottaakaan kun autoissa on talvirenkaat. Kitkatkin toimii erinomaisesti, olen niillä ajellut varmaan 10 vuottaMaalla ei hiekoiteta teitä eikä siitä valiteta, niin on aina ollut. Muistan, kun piti maalla olla kesällä ikkuna auki ja jumakauta kun linnut herätti aamulla kovaääniseen meteliin
Jos on lunta maassa niin sitten ei ole sysipimeää ja omalle pihalle voi laittaa lamput tuomaan valoa.Sysipimeätä on talvella. Kaupungissa on aina jotain valoja, mutta maalla ei ole sitten mitään valoa.
Maalla ei hiekoiteta teitä eikä siitä valiteta, niin on aina ollut. Muistan, kun piti maalla olla kesällä ikkuna auki ja jumakauta kun linnut herätti aamulla kovaääniseen meteliin.
Olen itse nähnyt molemmat puolet. n. 8000 kaupungissa ja Helsingissä asuneensa. Nyt asun n. 40 000 ihmisen kaupungissa ja on sopiva, on kaikki tarvittavat palvelut mutta ei ihmiset kuitenkaan tunne toisiaan. a
Törkeää!Toisissa kunnissa kuuluu kaikkeen uuteen yrittäjyyteen suhtauduttavan hyvin kieilteisesti.
Ihan kunnallispoliittisella tasolla.
Ja sama kunta saattaa kyllä antaa itsestään hyvinkin yrittäjämyönteistä kuvaa ulospäin.
Ne aurinkolamput, joita Olson on myynyt yli 10 vuotta, toimii yhä.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Jos on lunta maassa niin sitten ei ole sysipimeää ja omalle pihalle voi laittaa lamput tuomaan valoa.
Ei näy missään.Kunta vai kuntalaiset suhtautuvat nihkeästi muuttajiin?
Ledivaloilla ei tuu edes kalliiksi. Kasvihuoneesta saa ison lyhdyn kun vie sinne jonku lampun....maassa niin sitten ei ole sysipimeää ja omalle pihalle voi laittaa lamput tuomaan valoa.
Pienissä kunnissa, jotka ovat aika sisäänlämpiäviä, vaatii aikansa, että tulet hyväksytyksi.Ei näy missään.
Miksi pitäisihiekottaakaan kun autoissa on talvirenkaat. Kitkatkin toimii erinomaisesti, olen niillä ajellut varmaan 10 vuotta
On mitä hienointa herätä kauniiseen lintujen lauluun. Vai pidätkö enemmän mopojen pärinästä ja roskisautojen aamuisista kolistelusta kivikylässä?
Sitä huokaillaan kaupungissakin.Kukaan ei huokaile: "Ei oo mitään tekemistä"