Millaista ihmistä ihailet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meitsi

Vieras
Itse ihailen sellaista tasaista luonnetta.
Ja naisia, jotka osaavat sisustaa, vaikka rahaa ei ole älyttömästi. Jokainen toki rahalla saa sisustussuunnittelijan 200 neliön lukaaliinsa. Itse siis ihailen sellaista, joka normituloilla saa normikodista kauniin ihan edullisillakin huonekaluilla, siten että esim. värimaailma on kaunis ja yhteensointuva ja valaistus luo tunnelmaa ym.

Itselle tuo kaikki on aivan mahdotonta.

Ja tuota, oikeastaan en välitä koulutuksen tasosta. Jos on kiva ja tasainen luonne, kiva kaikille ihmisille riippumatta siitä, onko siitä kivuudesta saatavilla itselle mitään etua tai onko ihmisen status muiden silmissä mikä tahansa. Eli ihminen, joka pystyy olla kohtelias ja kiva sille mustalaisellekin esim.

Ihailen tasaista, mukavaa, kohteliasta ja hyvätapaista ihmistä. sellainen ihminen isolla I:llä. En tiedä, miksi tuo sisustusjuttu on minulle niin tärkeä. Kai siksi että se minulta puuttuu. Itselläni mielestäni hyvä koulutus ja hyvä ulkonäkö joten en kaipaa itse niitä.

Ihailemissani ihmisissä yhdistyvät kaksi seikkaa: he ovat saavuttaneet mielettömästi niin koulutuksen kannalta ajateltuna kuin yhteiskunnallisella, tieteellisellä ja/tai taiteellisella tasolla; saavutusten lisäksi he ovat yleensä vaatimattomia mitä niihin saavutuksiin tulee. Eli eivät itse pidä tekosiaan juuri missään kummemmassa arvosa, ts. kusi ei ole noussut päähän. Nöyrä elämä, paljon menestystä. Siinäpä se.

en vastaa ihailemiini ihmisiinkun niit ei oo, samalla viivalla ollaan mut tohon sisustus juttuun vastaan et "silloin kun rahat loppuu niin luovuus alkaa" eli kirpputoreja,kierrätystä, vanhasta uutta eli maalia pintaan, tapetit poistomyynnistä ja itse tehtyä halppis laatikot jne......

Ei-pinnallisia ihmisiä, joille oma ja läheisten hyvinvointi ja elämästä nauttiminen ovat tärkeitä asioita. En arvosta tai ole sen enempää arvostamatta koulutusta. Ammatti on hyvä olla ja en voi sietää saamattomuutta vrt. työttömyys. Sellaisia ihmisiä, jotka ovat keskustellessa oikeasti läsnä ja kiinnostuneita myös toisen asioista. Toisin sanoen arvostan esimerkiksi anoppiani suuresti. Ja ennen kaikkea, rehellisiä ihmisiä. Sellaisia, keiden ei tarvitse jatkuvasti syöttää valkoisia valheita millon minkäkin asian takia, ja syynä taas joku tekopyhä tarkoitus..

Tasapaino joka tavoite on isompi asia ja tasapainoinen luonne ei tarkoita tasaista luonnetta. Eri asiat on ihan hyvä olla tasapainossa. Alfa oon itse ja oon myös rento ja oon myös järjestelmällinen boheemi.
On joitakin historian suurmiehiehiä joita arvostan suuresti. Ja suurmies ei sitten todellakaan tarkoita mitään John Holmes se ei todellakaan mikään ihailemani mies ollenkaan. Pari historian suurmiestä on Gediminas ja Vlad 3.
♈Meri♈

Ei-pinnallisia ihmisiä, joille oma ja läheisten hyvinvointi ja elämästä nauttiminen ovat tärkeitä asioita. En arvosta tai ole sen enempää arvostamatta koulutusta. Ammatti on hyvä olla ja en voi sietää saamattomuutta vrt. työttömyys. Sellaisia ihmisiä, jotka ovat keskustellessa oikeasti läsnä ja kiinnostuneita myös toisen asioista. Toisin sanoen arvostan esimerkiksi anoppiani suuresti. Ja ennen kaikkea, rehellisiä ihmisiä. Sellaisia, keiden ei tarvitse jatkuvasti syöttää valkoisia valheita millon minkäkin asian takia, ja syynä taas joku tekopyhä tarkoitus..
Tyhjentävästi sanottu, olen samaa mieltä 🙂

Riittää kun on tyytyväinen itseensä.
Minua huvitti miten edesmennyttä Dolly Partonia kehuttiin. Minusta hän oli höpsö ja tyypillisen amerikkalaisen naisen irvikuva yliammutulla lookillaan.