Millaista hintaa ticketin toppahaalarille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinnoitteluapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hinnoitteluapua

Vieras
Koko on 86 ja on muuten ihan todella hyväkuntoinen, mutta toisessa lahkeessa on kankaassa pieni viilto. :/ Viilto ei ole iso, ihan näppärästi sen korjaa. Puku oli viime talven yhdellä neidillä käytössä ja on muuten hyvässä kunnossa koska ei paljoa meidän tyttöä talviulkoilu huvita.

Tuolla FB:n muksujen merkkituotekirpparilla on kyllä sikakallista joillakin. Ticketin plain rainia kun olin ostamassa niin yks pyyti pallokuosisesta 50e ja postit. Ostin mieluummin uuden outletista neljälläkympillä.

[QUOTE="vieras";24576738]Tuolla FB:n muksujen merkkituotekirpparilla on kyllä sikakallista joillakin. Ticketin plain rainia kun olin ostamassa niin yks pyyti pallokuosisesta 50e ja postit. Ostin mieluummin uuden outletista neljälläkympillä.[/QUOTE]

Joo kyllähän siellä liikkuu niitä jotak pyytää ihan älyttömiä! :D Mutta onneksi ei ole pakko ostaa. Varsinkin yksiväriset plain rainit ei muutenkaan maksa maltaita ja käytetystä pyydetään uuden hintaa.

[QUOTE="Hilla";24576751]Joo kyllähän siellä liikkuu niitä jotak pyytää ihan älyttömiä! :D Mutta onneksi ei ole pakko ostaa. Varsinkin yksiväriset plain rainit ei muutenkaan maksa maltaita ja käytetystä pyydetään uuden hintaa.[/QUOTE]

Sillä mä yleensä katsastan kaikki kirpparit ja huutiksen jos etin jotain tiettyä. Mut itse suosin kuitenkin huutonetissä myyntiä, saa kohteen näyteikkunaan ja eikä nää merkkituotteet huku siellä muiden joukkoon, niinkuin fb:ssä.

[QUOTE="Hilla";24576728]No riippuu miten haluttu kuosi/väri/malli on. 50-80€. Laita facebookin kirpparille. Lasten Pikku-Kammari tai Muksujen merkkituotekirpparille. Saat hyvän hinnan. :)[/QUOTE]

Se on pinkki ja sellanen babybagi (?) mallinen, vai onkohan syren se oikea sävy?

Yhteistyössä