Juu, tyhmä kysymys mutta jäin vain miettimään. Tarkoittaako se että maitoa menee "liikaa" vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja +:eiks ekaks ne ehdota vellejä ja sit vasta kiinteitä? vai lasketteko vellit kiinteiksi..?
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Suomessako näin on tapahtunut? Kuulostaa ihan käsittämättömältä, kun vertaa porkkanan ja maidon energiamäärää. Neuvolantäti on puoskari, veikkaan mä.
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Pulautteleeko lapsi runsaasti, ts. takaisinvirtaus niin voimakasta eikä rakenteellista syytä löytynyt? Onko lapsi huolestuttavan pienikokoinen ja kasvaa todella hitaasti? Syökö lapsi aivan suhteellisen suuria vuorokausimääriä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Saako äidinmaitoa vai korviketta? Korvikkeessa taisi ainakin olla niin, että jos menee yli litra vuorokaudessa, niin sitten alkaa käydä jo munuaisten päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Suomessako näin on tapahtunut? Kuulostaa ihan käsittämättömältä, kun vertaa porkkanan ja maidon energiamäärää. Neuvolantäti on puoskari, veikkaan mä.
Ei kun ruotsissa. Enkä ole ihan varma onko neuvola oikeasti tuohon ohjeistanut vai onko äiti itse päättänyt aloittaa kiinteät ja saanut siihen jonkinlaisen hyväksynnän neuvolalta.
Yritän vain miettiä syitä tuohon kun en ole itse koskaan tuollaiseen tilanteeseen törmännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Suomessako näin on tapahtunut? Kuulostaa ihan käsittämättömältä, kun vertaa porkkanan ja maidon energiamäärää. Neuvolantäti on puoskari, veikkaan mä.
Ei kun ruotsissa. Enkä ole ihan varma onko neuvola oikeasti tuohon ohjeistanut vai onko äiti itse päättänyt aloittaa kiinteät ja saanut siihen jonkinlaisen hyväksynnän neuvolalta.
Yritän vain miettiä syitä tuohon kun en ole itse koskaan tuollaiseen tilanteeseen törmännyt.
täh, silloin kun mä asuin ruotsissa, niin siellä alotettiin kiinteät ekaks puurolla ja sit vasta perunaa... näin oli suositukset parivuotta sitten..... siis siellä ruotsissa.