Millaisista kaupoista raskaustestejä saa? S-marketista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karo

Vieras
Kun lähimpään apteekkiin on yli 10km eikä mulla ole autoa käytössä. Julkisilla toki pääsee mutta muuten ei olis tarvetta kaupunkiin mennä. Tuossa 3km päässä ois S-market, myydäänkö siellä raskaustestejä? Minkälaista hintaluokkaa? =) Kiitos jos joku osaisi auttaa.

ainakin s-marketissa myydään testejä, löytyivät mausteiden luota alahyllyltä jossa jotain terveyspatukoita tms.... Vaikea oli löytää. Punainen paketti jossa 2 testiä, maksoi vähän reilu 4e.

Löytyy myös luontaistuotteiden ja vitamiinien luota - oli etsiminen ;) Ja kahdenlaisia. Tuo yllämainittu kahden kappaleen liuskatesti ja sit joku toinen missä oli vain yks, oisko sit semmonen "parempi" (yli 4e), koska katoin aikanaan edullisemmaks ostaa ton kahen paketin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika pienissäkin marketeissa on. Just ostin Prismasta, maksoi 2.99 2 liuskaa.

Mistä päin Prismaa oot löytänyt? Mitä on siinä lähettyvillä? Mä oon yrittänyt löytää Tampereen ja Kangasalan Prismoista, mutta en ole löytänyt..

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:

Mistä päin Prismaa oot löytänyt? Mitä on siinä lähettyvillä? Mä oon yrittänyt löytää Tampereen ja Kangasalan Prismoista, mutta en ole löytänyt..

Varmuuskumien vierestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:

Varmuuskumien vierestä...

Ei oo ainakaan täältä löytynyt. Myös siteitten vierestä oon etsinyt. Ehkä siis pitää vielä etsiä tuo luontaistuotehylly minkä joku tuossa aiemmin mainitsi.

Hei,

marketeista varmaan löytää joitain testejä, mutta jos kauppaan on matkaa noin paljon niin suosittelen kyllä hankkimaan testit nettikaupasta. Vaikka itselläni ei ole kauppaan kuin viitisen kilometriä, niin olen melkein aina netistä hankkinut raskaus- ja ovulaatiotestit. Hintakin on yleensä kohdillaan. Omani olen hankkinut www.raskauskeiju.fi verkkokaupasta nopean toimituksen ja edullisuuden vuoksi.