Millaisilla ihmisillä on varaa tai edes halua maksaa TONTISTA yli 200 000€?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Aloin ihan huvikseni selailla tonttien hintoja eri puolella Suomea ja esim. tämän kohdalla piti hieraista silmiä Myynnissä - Marjaniemi, Helsinki: Kissankellontie 7, 00930 Helsinki | Oikotie

Me ei asuta todellakaa missään lapin jänkällä, vaan ihan tunnin ajomatkan päässä Helsingistä ja meillä maksoi 4 x tuon suuruinen tontti 71 000€. Se oli meillä aivan yläraja ja piti olla todella erityisellä paikalla, että maksettiin yli 50 000 tontista..

[QUOTE="Vieras";28570266]Aloin ihan huvikseni selailla tonttien hintoja eri puolella Suomea ja esim. tämän kohdalla piti hieraista silmiä Myynnissä - Marjaniemi, Helsinki: Kissankellontie 7, 00930 Helsinki | Oikotie

Me ei asuta todellakaa missään lapin jänkällä, vaan ihan tunnin ajomatkan päässä Helsingistä ja meillä maksoi 4 x tuon suuruinen tontti 71 000€. Se oli meillä aivan yläraja ja piti olla todella erityisellä paikalla, että maksettiin yli 50 000 tontista..[/QUOTE]Asteikolla 1-10, jos 1 on vain vähän kateellinen ja 10 on täyskade, kuinka kateellinen olet niille ihmisille joilla on oikeasti varaa ilman että tarvitsee venyttää penniä ja mielistellä pankkia? Veikkaisin itse että noin 8-9 vähintään kun on pitänyt tällainen aloituskin vääntää.

Vituttaako oikeasti noin paljon kun ei ole rahaa?

Ja en saanut vastausta MILLAISILLA ihmisillä. Joo, rikkaita täytyy olla. Mutta konkreettisia esimerkkejä, mitä nämä ihmiset tekevät työkseen? Millaisia perintöjä pitää saada ja ketkä sellaisia jättää?

Ihan utelias siis olen! Meillä on miehen kanssa omasta mielestäni raha-asiat ihan kunnossa, molemmilla on vakituinen työ, minä palkkatyössä ja mies yrittäjä. Ihan tavallinen ammatti minulla, sellainen jota aika moni muukin tekee. Ollaan käyty ihan normisti koulut, hoidettu raha-asiat ok (ei olla satsattu niihin hirveästi, mutta aina on kaikki saatu maksettua ja voidaan ostaa kaupasta sitä ruokaa mitä kulloinki haluttaa :D )

Pidän siis meitä TAVALLISENA perheenä.

Yhteistyössä