Millaisia vatsan tukia olette käyttäneet raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja massu
  • Ensimmäinen viesti
massu
mulla eka raskaus, ja puolessa välissä mennään ja tuntuu, että kun käytän vain lantiomallisia housuja, että vatsa tippuu. pitäisi varmaan alkaa käyttää jotai tukia, mutta mistä sellasia vois hankkia ja millasia ootte käyttäneet? siis onko jotai vöitä yms`? onko nettikauppoja mistä vois esim tilata?
tarvis tietää :D

ap
kiitos :D no mitäs mieltä ootte sit masutuubeista, luin tuolta linkistä että sellasiakin on.. kumpi mielestänne on tehokkaampi/parempi (mulla selkävaivoja), siis toi masutuubi tai tukivyö?

vieras
Oli just tämmöinen!Ja oli tosi hyvä.

Anita Baby Belt tukivyö

Laadukas tukivyö tukee alaselkää ja helpottaa kasvavan vatsan aiheuttamaa selän rasitusta. Suositellaan käytettäväksi alkuraskaudesta lähtien. Värit valkoinen, samppanja, musta, vaaleanpunainen ja ihonvärinen. Koot ovat aika isoja, tarkista kokosi kokotaulukosta>>

Materiaali: Viskoosi 50 %, Polyamidi 25 %, Elastaani 15 %, Puuvilla 10 %

Pesuohje: Hienopesu 40 asteessa ilman huuhteluainetta.Varmista, että tarranauha on kiinni ja sujauta vyö vaikkapa pesupussiin. Älä laita kosteana päälle, ettei tarranauha veny.

Valmistusmaa: Itävalta

42?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos :D no mitäs mieltä ootte sit masutuubeista, luin tuolta linkistä että sellasiakin on.. kumpi mielestänne on tehokkaampi/parempi (mulla selkävaivoja), siis toi masutuubi tai tukivyö?
Eiks toi masutuubi oo lähinnä vaan vaate ja idea siinä se, että jos tahtoo käyttää omia vaatteita, niin laittaa ton masutuubin oman paidan alle (joka jää jossain vaiheesa aika lyhyeks ja maha vilkka), niin näyttää kun olis toinen paita sielä alla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Eiks toi masutuubi oo lähinnä vaan vaate ja idea siinä se, että jos tahtoo käyttää omia vaatteita, niin laittaa ton masutuubin oman paidan alle (joka jää jossain vaiheesa aika lyhyeks ja maha vilkka), niin näyttää kun olis toinen paita sielä alla.
no mut eiks toi tukivyö voi kans näkyä paidan alta,jos on esim musta tukivyö? vai näyttääkö toi luonnossa sit joltai alushousuilta?

vieras
niin, miten toi koko määritellään? oon siis ite kokoa 38, mutta raskausaikanahan tuo masu vaan kasvaa, niin pitääkö mun sitten ottaa isompi vai? :D anteeks tyhmyyteni.
tTuossa minkä kuvan laitoin voi kokoa isontaa tarranauhasta.

Kokotaulukon mukaan olisi sulle s.En muista mitä kokoa tuo mun oli.Itse käytän kokoa 38-40.

http://www.bebes.fi/kokotaulukko/anita.html

Miulla oli kans BabyBelt ja oli ihana päällä :saint: Otat sen koon mitä normaalistikin olet. Tuo vyö kun ei mene mahan päälle vaan alle. Se kangas mikä tulee mahan päälle, joustaa tosi paljon, kyllä siihen vauvamaha mahtuu ;)
Masutuubi on ihan eri asia, kun nuo vyöt ja tuet. Masutuubia käytetään paidan "jatkeena" vaatteitten alla, kun paidat alkaa nousemaan kasvavan mahan päälle. Sellanenkin miulla oli, muuten olis ollu napa paljaana kokoajan :D
Tavan housuja käytin koko raskauden ajan. BellyBeltillä suurentelin, kun ei enää napit menny kiinni :D http://www.babyidea.fi/aidille/bellybelt/ Joku sano alkuraskaudessa, että ei tule onnistumaan, kun sanoin, että mie en ala mammapöksyjä osteleen muutaman kuukauden takia, mutta niin vaan pärjäsin ja oikein hyvinkin tällä keksinnöllä ;)

vieras
no mut eiks toi tukivyö voi kans näkyä paidan alta,jos on esim musta tukivyö? vai näyttääkö toi luonnossa sit joltai alushousuilta?
Mulla oli valkoinen.mutta näyttääpä tuota kuvan mallia olevan samppanjana,mustana,valkoisena ja ihonvärisenä.

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?products_id=76&cookiecheck=1

ap
aivan. kiitos teille.
ajattelin, että tilaan kokeeksi tuon halvimman.. Carriwell tukivyön. Onko kellää tietoa, mikä koko kannattaa valita? siis jos olen M kokoa, niin valitsenko siis sen. Tuola anitalla näytti olevan erilaiset koot ainakin kuin euroopassa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli just tämmöinen!Ja oli tosi hyvä.

Anita Baby Belt tukivyö

Laadukas tukivyö tukee alaselkää ja helpottaa kasvavan vatsan aiheuttamaa selän rasitusta. Suositellaan käytettäväksi alkuraskaudesta lähtien. Värit valkoinen, samppanja, musta, vaaleanpunainen ja ihonvärinen. Koot ovat aika isoja, tarkista kokosi kokotaulukosta>>

Materiaali: Viskoosi 50 %, Polyamidi 25 %, Elastaani 15 %, Puuvilla 10 %

Pesuohje: Hienopesu 40 asteessa ilman huuhteluainetta.Varmista, että tarranauha on kiinni ja sujauta vyö vaikkapa pesupussiin. Älä laita kosteana päälle, ettei tarranauha veny.

Valmistusmaa: Itävalta

42?
Mul oli samanlainen! Hyvä oli! Älä osta sovittamatta.............

Miulla oli ihon värinen miun tukivyö niin ei tarvinnu huolehtia vaikka vähän pilkahti jostain :)

aivan. kiitos teille.
ajattelin, että tilaan kokeeksi tuon halvimman.. Carriwell tukivyön. Onko kellää tietoa, mikä koko kannattaa valita? siis jos olen M kokoa, niin valitsenko siis sen. Tuola anitalla näytti olevan erilaiset koot ainakin kuin euroopassa
Carriwellista en osaa sanoa, mutta silleen menee koot tuossa Anitan tukivyössä. Kannattaa käydä sovittamassa kaupassa.

vieras
aivan. kiitos teille.
Näytti olevan M 38-40 kokoiselle.
Mutta ota S ja M ja palauta toinen kun kokeilet kumpi parempi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:
mulla oli anitan baby belt.Nuo tuubit on huonoja,mulla oli sellainen ja se rullaantui yläosastaan koko ajan.Baby belt oli kyllä hyvä ostos.
Tuki kyllä hyvin vatsan alta kun on se leveä kaistale siellä jota saa säätää tarralla.

Yhteistyössä