?
---
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..mistä:Mistä ootte tollasen mustan tunikan sitten ostanut...
mutta hei oikeesti, toi sininen..mistä??
Kuva on jonkun blogista, ei selviä mistä on hankittu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..mistä:Mistä ootte tollasen mustan tunikan sitten ostanut...
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Onko normaalit farkut aivan out? Sellaiset joissa on ihan tavalliset suorat lahkeet? Pillifarkkuja en voi pukeä pälleni? Onko värillä väriä?
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Legginssit ja kapeat farkut eivät tule kyseeseen koska olen lyhyt ja minulla on todella paksut pohkeet. :/
Mullakin on paksut pohkeet mutta en anna sen häiritä kivojen vaatteiden käyttämistä![]()
Miten hameet? Joku kiva polvienyli tuleva hame ja tyköistyvä toppi?
Polvien yli hame korostaa paksuja pohkeita ja saa näyttämään vieläkin lyhyemmältä. Ainakin minut.
Millaisia arkivaatteita käytetään? Onko kaikki vaatteet nykyään niitä tunikoita? Millaiset housut ovat. Kuuluuku housujen vyötärön olla korvissa vai onko vielä muodissa se matalavyötärö?
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ..mistä:Mistä ootte tollasen mustan tunikan sitten ostanut...
Kuva on jonkun blogista, ei selviä mistä on hankittu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Nuo linkkien vaatteet oli kyllä aika kamalia. Käytetäänkö tuollaisia oikeasti?![]()
Minä käytän!
Samoin. Multa löytyy tuollainen linkittämäsi musta tunika ja samanlaiset farkut.
Kiva, muita "hyvämakuisia"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Legginssit ja kapeat farkut eivät tule kyseeseen koska olen lyhyt ja minulla on todella paksut pohkeet. :/
Mullakin on paksut pohkeet mutta en anna sen häiritä kivojen vaatteiden käyttämistä![]()
Miten hameet? Joku kiva polvienyli tuleva hame ja tyköistyvä toppi?
Polvien yli hame korostaa paksuja pohkeita ja saa näyttämään vieläkin lyhyemmältä. Ainakin minut.
Millaisia arkivaatteita käytetään? Onko kaikki vaatteet nykyään niitä tunikoita? Millaiset housut ovat. Kuuluuku housujen vyötärön olla korvissa vai onko vielä muodissa se matalavyötärö?
Huomasin nyt vasta että ketju oli tarkoitettu yli 30-vuotiaille mutta noh vastaan kuitenkin....
Minä käytän arkivaatteina paljon just legginssejä+tunikoita, farkkuja+jotain kivaa toppia ja neuletta.. Ja mulla farkut on semmosia lantiolle tulevia..??
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Just tämmötti määkin tykkään pukeutua. Tunikoita/hameita+legginssit ja sit jotkut kivat saapikkaat, nam![]()