Millaisia VAATTEITA te hieman pyöreät (yli 30-vuotiaat) käytätte ?? *mikä on muotia?

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Onko normaalit farkut aivan out? Sellaiset joissa on ihan tavalliset suorat lahkeet? Pillifarkkuja en voi pukeä pälleni? Onko värillä väriä?

Kyllähän niitäkin näkee. Mutta nimenomaan suoria lahkeita, ei leveneviä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Legginssit ja kapeat farkut eivät tule kyseeseen koska olen lyhyt ja minulla on todella paksut pohkeet. :/

Mullakin on paksut pohkeet mutta en anna sen häiritä kivojen vaatteiden käyttämistä :)

Miten hameet? Joku kiva polvienyli tuleva hame ja tyköistyvä toppi?

Polvien yli hame korostaa paksuja pohkeita ja saa näyttämään vieläkin lyhyemmältä. Ainakin minut.
Millaisia arkivaatteita käytetään? Onko kaikki vaatteet nykyään niitä tunikoita? Millaiset housut ovat. Kuuluuku housujen vyötärön olla korvissa vai onko vielä muodissa se matalavyötärö?

Huomasin nyt vasta että ketju oli tarkoitettu yli 30-vuotiaille mutta noh vastaan kuitenkin....
Minä käytän arkivaatteina paljon just legginssejä+tunikoita, farkkuja+jotain kivaa toppia ja neuletta.. Ja mulla farkut on semmosia lantiolle tulevia..??

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Nuo linkkien vaatteet oli kyllä aika kamalia. Käytetäänkö tuollaisia oikeasti? :o

Minä käytän!

Samoin. Multa löytyy tuollainen linkittämäsi musta tunika ja samanlaiset farkut.

Kiva, muita "hyvämakuisia" :D

Kyllä on ihmisillä eri maku, onneksi. En laittais kumpaakaan kuvien vaatteista päälleni ihan pienestä rahasta. Paljon tarttisin.
Mutta mä olenkin vanhanaikainen...

Mä olen enemmän kuin vain hieman pyöreä ja ikääkin kohta 50 vuotta. Muodista en tiedä mitään. Mulla on kahden tyyppisiä vaatteita: niitä, millä mennään töihin ja niitä, mitä pidetään muulloin. Töissä on yleensä jotkut suorat housut ja neulepusero, ehkä joku jakku lisäksi. Muut vaatteet - toistaiseksi vasta lähinnä kesävaatteita - olen ostanut Indiskasta ja Indian Bazaarista. En ole juurikaan löytänyt mieleisiäni talvivaatteita, joten pitää ainakin ensi syksyksi ja talveksi ommella itse.

Legginssit ja kapeat farkut eivät tule kyseeseen koska olen lyhyt ja minulla on todella paksut pohkeet. :/

Mullakin on paksut pohkeet mutta en anna sen häiritä kivojen vaatteiden käyttämistä :)

Miten hameet? Joku kiva polvienyli tuleva hame ja tyköistyvä toppi?

Polvien yli hame korostaa paksuja pohkeita ja saa näyttämään vieläkin lyhyemmältä. Ainakin minut.
Millaisia arkivaatteita käytetään? Onko kaikki vaatteet nykyään niitä tunikoita? Millaiset housut ovat. Kuuluuku housujen vyötärön olla korvissa vai onko vielä muodissa se matalavyötärö?

Huomasin nyt vasta että ketju oli tarkoitettu yli 30-vuotiaille mutta noh vastaan kuitenkin....
Minä käytän arkivaatteina paljon just legginssejä+tunikoita, farkkuja+jotain kivaa toppia ja neuletta.. Ja mulla farkut on semmosia lantiolle tulevia..??

Muutin otsikkoa kun olen huomannut joskus harvoin kaupungilla käydessäni että nuoremmat pukeutuvat aika paljon juuri siihen kasari tyyliin.

Kun oli itse nuori niin 70-luku oli muodissa, levenevät lahkeet ja muu vastaava. Äidistäni ne vaatteet olivat aivan karmeita. Nyt kasarin tultua takaisin tajuan mitä hän tarkoitti :D :D

Niin ja arkivaatteina mulla on yleensä just tunika + leggingsit/pillifarkut tai sitten t-paita (usein luhyt- tai pitkähihainen tai molemmat päällekkäin) + farkku- tai vakosamettihame + sukkikset (paksut) tai leggingsit tai sitten joku mekko ja leggingsit tai sukkikset.

Älä mieti sitä mikä on muotia, vaan mieti (ja kysy tarvittaessa neuvoja siitä) sun vartalon muotoja ja omia mieltymyksiä. Silloin kun susta tuntuu hyvä'lle, niin se myös näkyy.

Jos oot vähän pyöreämpi, ja et halua sitä korostaa, niin tasapainota sun vartalon painopisteitä. Eli esim. suoralahkeiset housut tasapainottaa leveää lantiota, tyköistuvat, vyötärön esiintuovat paidat, muista myös huomioida paidan helman pituus.

Myös mekot on kivoja. Muista siinäkin huomioida, että mihin kohtaan leikkaus menee, eli ritnojen alle vai vyötärölle vai lantiolle. Legginssit alle ja kivat kengät, vaikka pienellä korolla.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
mä pukeudun näin. Ikää kohta 30 ja en todellaakaan mikään hoikka, mutta koittakaa kestää :saint:

Just tämmötti määkin tykkään pukeutua. Tunikoita/hameita+legginssit ja sit jotkut kivat saapikkaat, nam :p

Mä käytän aika surutta tiukkojakin housuja, yläosa sitten ei niin tiukka kun mulla kaikki läskit tuos mahassa :snotty: :D

Yhteistyössä