Millaisia tuottoja olette saaneet kirppikseltä? Paras ja huonoin?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias"
Kerro myös montako viikkoa pöytä oli ja millaista tavaraa möit.

Itse en ole vuokrannut pöytää kuin neljä kertaa. Huonoin myynti oli n. 70e/2vk. Silloin myynnissä lastenvaatteita. Paras myynti n. 230 e/2vk. Silloin myynnissä oli enimmäkseen lastenvaatteita ja leluja. Myös jonkin verran kirjoja, jotka kaikki menivät. Lelutkin menivät kaikki. Aikuisten vaatteita oli silloin myös myynnissä. Niitä meni jonkin verran, ei kovin hyvin.
 
"aloittaja"
[QUOTE="VIERAS";23909389]paljonko muuten pyydätte kirjoista? pokkarista tai kovakantisista?[/QUOTE]

No mulle oli kertynyt nyt kovasti Harlekiini-pokkareita niin möin ne kaikki pois nyt viimeksi. Sellaiset, joissa oli neljä kirjaa yksissä kansissa laitoin muistaakseni 2e, 3 kirjaa yks. kansissa 1,5e, 2 kirjaa 1e ja yksi kirja oli 0,50 e. Lastenkirjoja oli myös ja kaikki hyväkuntoisia. Hintaa oli 2-3 euroa kappaleelta.
 
En kovin tarkasti muista, sillä mulla on ollut pöytä niin monta kertaa. Huonoimmat myyntiviikot (6 päivää) ovat olleet noin 100€. Parhaat viikot 300€ tai jopa vähän päälle.

Myyn lastenvaatteita ja leluja.
 
Mulla huonoin saldo oli, kun "tuottona" jäi käteen 11€. Käytännössä jäin siis tappiolle, kun bensakuluihin meni varmasti enempi kun sitä pöytää oli pakko käydä usein järjestämässä. Eniten veetutti siinä se, että yli 20 lasten peruspaitaa oli hävinnyt : /

Mulla on kolmeen otteeseen ollut kaupungin suosituimmassa kirpparissa vaatteita myynnissä (pääasiassa lastenvaatteita) enkä kertaakaan ole saanu niin paljoa, että innostais enää uudestaan viemään.

Suoraan sanottuna mua ottaa se suunnattomasti päähän, kun tykkäisin kyllä myydä kirppiksellä tavaraa. En sit tiiä mikä vika noissa meiän vaatteissa on.. Tai auttaiskohan jos kokeilis jotain toista kirppistä..
 
Mulla on kolmeen otteeseen ollut kaupungin suosituimmassa kirpparissa vaatteita myynnissä (pääasiassa lastenvaatteita) enkä kertaakaan ole saanu niin paljoa, että innostais enää uudestaan viemään.

Suoraan sanottuna mua ottaa se suunnattomasti päähän, kun tykkäisin kyllä myydä kirppiksellä tavaraa. En sit tiiä mikä vika noissa meiän vaatteissa on.. Tai auttaiskohan jos kokeilis jotain toista kirppistä..
Mitä sulla on hintoina?

Just juteltiin perhekerhossa kirpparihinnoista ja yksi äiti siellä sanoi, että kyllä hän maksaa ihan perus prisma-tai cittaribodysta 2-3€. Mä myin omiani noin eurolla. Toisen mielestä se eurokin oli liikaa yhdellä lapsella olleesta prismabodysta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23909508:
Mitä sulla on hintoina?

Just juteltiin perhekerhossa kirpparihinnoista ja yksi äiti siellä sanoi, että kyllä hän maksaa ihan perus prisma-tai cittaribodysta 2-3€. Mä myin omiani noin eurolla. Toisen mielestä se eurokin oli liikaa yhdellä lapsella olleesta prismabodysta.
Ehkä mulla on liian vähän hintaa, kun en pyydä esim. paidoista kuin max. 1€. Yleisimmin paidat on mulla ollu 0,50€/kpl. Niitähän tarvis myydä monen monta kappaletta, että sais sen 100€ tuottoa.
 
"Mimmu"
Mä pidän aina viikon myyntipaikkaa kerran pari vuodessa. Heikoin myyntituotto viikossa on ollut siinä 150 € luokkaa ja paras 350€. Myyn vain hyväkuntoista tavaraa kohtuhintaan ja käyn järjestämässä myyntipaikan joka päivä ja kiinnitän muutenkin huomiota myyntipaikan järjestykseen/houkuttelevuuteen. Yleisin ongelma tuntuu myyjillä olevan se, että moni vaan kippaa roinat myyntipöydälle ja odottelee sitten ihmisten kiinnostuvan penkomaan epämääräsitä tavarakasaa. Lisäksi jos joku tulee mun myyntipöydälle kiinnostuneen näköisenä samalla kun itse olen siinä hinnoittelemassa tms. niin usein teen kauppaa myös suullisesti ja siinä on hyvä ostajankin vähän tingata hinnasta.
 
"vieras"
En jaksa lakata ihmettelemästä näitä myyjiä, jotka tienaa 300-400 € VIIKOSSA kirpparilla! :eek:

Itselläni on pöytä ollut melko usein suurella ja suositulla paikallisella loosikirpputorilla.
Tällä hetkellä on myynnissä lasten ja aikuisten kirjoja, hintana max 3 €, suurin osa jotain 0,5-1 €. Pino ei ole hievahtanutkaan kolmen viikon aikana. On sen näköinen, kuin siitä ei olisi otettu yhtään kirjaa edes lähempään tarkkailuun. Siksi ihmettelen, kun moni sanoo, että kirjat myy kuin häkä! :(

Käyn järjestelemässä pöydän joka päivä ja tarkastan, että kaikissa tuotteissa on laput paikallaan.
Vaatteet ovat silitettyjä ja oikein pestyjä. Ei mitään virttyneitä riepuja, jotka on pesty miehen likaisten työvaatteiden kanssa samassa liian kuumassa pesuohjelmassa.

Tällä hetkellä olen tienannut kolmesta viikosta käteen 97 €. :(

Mennyt on mm lasten "puklurätit", alle euron hintaiset bodyt, kesähatut, kesäkenkiä (lasten)cd:t 2 €:n hintaan...Aikuisten vaatteet ei liiku.
 
"Mimmu"
[QUOTE="vieras";23909727]En jaksa lakata ihmettelemästä näitä myyjiä, jotka tienaa 300-400 € VIIKOSSA kirpparilla! :eek:

Itselläni on pöytä ollut melko usein suurella ja suositulla paikallisella loosikirpputorilla.
Tällä hetkellä on myynnissä lasten ja aikuisten kirjoja, hintana max 3 €, suurin osa jotain 0,5-1 €. Pino ei ole hievahtanutkaan kolmen viikon aikana. On sen näköinen, kuin siitä ei olisi otettu yhtään kirjaa edes lähempään tarkkailuun. Siksi ihmettelen, kun moni sanoo, että kirjat myy kuin häkä! :(

Käyn järjestelemässä pöydän joka päivä ja tarkastan, että kaikissa tuotteissa on laput paikallaan.
Vaatteet ovat silitettyjä ja oikein pestyjä. Ei mitään virttyneitä riepuja, jotka on pesty miehen likaisten työvaatteiden kanssa samassa liian kuumassa pesuohjelmassa.

Tällä hetkellä olen tienannut kolmesta viikosta käteen 97 €. :(

Mennyt on mm lasten "puklurätit", alle euron hintaiset bodyt, kesähatut, kesäkenkiä (lasten)cd:t 2 €:n hintaan...Aikuisten vaatteet ei liiku.[/QUOTE]

Sulla on ehkä liian suppea valikoima. Jos pöydällä on kauhea kasa kirjoja, en ehkä itsekään jaksaisi sitä alkaa penkomaan, ellen sitten olisi etsimässä jotain tiettyä kirjaa. Muutama kirja näkysälle, loput jotain muuta tavaraa, dvd:tä, elektroniikkaa, koriste-esineitä, astioita, leluja, käyttötavaraa jne.
 
asun pikkupaikkakunnalla missä hinnat alempana kun pk seudulla tms.. joten joku satanenkin kahteen viikkoon olis sikahyv saavutus..
Tarkotatko pöydän hintaa joka on yleensä halvempi pikkupaikkakunnalla kuin esim Espoossa se on 42e/6 päivää ja Helsingissä 54e/6 päivää. Vai tarkoitatko myytävien tuotteiden hintaa? Mitä mä olen Suomen kirppareita kiertänyt niin kyllä pk-seudulla tuotteiden hinnat laatuun nähden ovat yleensä paljon edullisempia kuin mitä pikkupaikkakunnilla. Tietysti pk-seudun kirppareilla on enemmän asiakkaita ja myynti sitäkin kautta ehkä helpompaa.
 
helposti
[QUOTE="vieras";23909727]En jaksa lakata ihmettelemästä näitä myyjiä, jotka tienaa 300-400 € VIIKOSSA kirpparilla! :eek:

Itselläni on pöytä ollut melko usein suurella ja suositulla paikallisella loosikirpputorilla.
Tällä hetkellä on myynnissä lasten ja aikuisten kirjoja, hintana max 3 €, suurin osa jotain 0,5-1 €. Pino ei ole hievahtanutkaan kolmen viikon aikana. On sen näköinen, kuin siitä ei olisi otettu yhtään kirjaa edes lähempään tarkkailuun. Siksi ihmettelen, kun moni sanoo, että kirjat myy kuin häkä! :(

Käyn järjestelemässä pöydän joka päivä ja tarkastan, että kaikissa tuotteissa on laput paikallaan.
Vaatteet ovat silitettyjä ja oikein pestyjä. Ei mitään virttyneitä riepuja, jotka on pesty miehen likaisten työvaatteiden kanssa samassa liian kuumassa pesuohjelmassa.

Tällä hetkellä olen tienannut kolmesta viikosta käteen 97 €. :(

Mennyt on mm lasten "puklurätit", alle euron hintaiset bodyt, kesähatut, kesäkenkiä (lasten)cd:t 2 €:n hintaan...Aikuisten vaatteet ei liiku.[/QUOTE]

Täällä pääsee suht helposti noihin euroihin myynneissä, varsinkin jos myytävänä on mattoja, ne viedään käsistä, samoin verhot ja lasten vaatteet ja tarvikkeet menee hyvin kaupaksi.
 
tällei Tampereella
Vein joskus vuosia sitten ihan kokeeksi pari kassillista tavaraa eräälle lastentervikekirppikselle.. alkuun homma toimi ihan ok, ja sain kaikenkaikkiaan n.25e.. kävin säännöllisesti katsomassa onko tavarat vielä myymättä ja kun niitä ei enää näkyny niin ne oli kuulema viety jonnekin "varastoon" (lue: hukattu / myyty omistajan hyödyks) enkä saanu niistä koskaan mitään tilityksiä! Lopulta puljun pitäjä ei enää vastannu edes puhelimeen kun yritin kysellä korvausten/tavaroiden perään, ei ollu koskaan paikalla kun kävin tai käytös oli kaikinpuolin välttelevää!! Paikan nimi on vaihtunu useita kertoja, ilmeisesti haetaan aina konkurssiin ja perustetaan "uutena" taas, jotta ei tartte hoitaa maksuja edellisille myyjille. Lopulta en enää jaksanu ruikuttaa tavaroiden/rahojeni perään vaan annoin olla enkä jalallani oo enää koko paskapuljuun astunu. Mieluummin annan kaiken suoraa hyväntekeväisyyteen kun rahotan jatkossa enää tollasten huijareiden toimintaa!! En tiedä onko sitä enää olemassa, toivottavasti on menny lopullisesti nurin.
 
kikatus harmaana
Tarkotatko pöydän hintaa joka on yleensä halvempi pikkupaikkakunnalla kuin esim Espoossa se on 42e/6 päivää ja Helsingissä 54e/6 päivää. Vai tarkoitatko myytävien tuotteiden hintaa? Mitä mä olen Suomen kirppareita kiertänyt niin kyllä pk-seudulla tuotteiden hinnat laatuun nähden ovat yleensä paljon edullisempia kuin mitä pikkupaikkakunnilla. Tietysti pk-seudun kirppareilla on enemmän asiakkaita ja myynti sitäkin kautta ehkä helpompaa.
pöytä 25e/2vko. Pkseudulla siskoni saa ihan samoja kamoja kalliimmalla kaupaksi, jostain bodyista saanut 3e kevyesti- täällä voin laittaa kalliille merkkibodyllekin vain 0.5-1e hinnaksi jos meinaan eroon päästä.
Ja jos meen Joensuuhunkin asti, niin sielläkin saa ihan uskomatonta pskaa myytyä.. mm pussi jossa muutama lego 8e, ja ihmiset ostaa o_o
 

Yhteistyössä