Millaisia tuntemuksia sulla oli sinä päivänä jolloin synnytyksesi alkoi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kutistunut
Ei oikein mitään kummempia tuntemuksia..
Kävin siinä päivällä vielä shoppailemassa, ja anopilla käytiin kahvilla. Kotiin kun oltiin anopilta lähdössä, niin siinä tuli eka suppari (puol kuudelta illalla). Kotona oltiin pari tuntia, sinä aikana vatsa toimi liiankin hyvin, ja kasin aikoihin oltiin synnärillä ja tyttö syntyi yöllä kahdelta.

hm
suppareita oli pitkin päivää,iltapäivällä ne vähän laantui mut illalla alkoi taas ja kun lähdetiin sairaalaan niin niitä tuli minuutin-parin välein.
ja sairaalaan mentiin 23.54 ja tyttö syntyi 03.56 tai noin ..

tyttö&poika
Esikoiselta siivosin kuin hullu koko päivän aamusta iltaan...
Veljeni lähti meiltä kotiinsa ja sanoi ovenraosta joutaisit jo lähtä synnärille, ulko-ovi sulkeutui ja niin alkoivat supistuksetkin, seuraavana iltan klo 18 oli pikkurinsessa maailmassa :)

Kakkosen kohdalla iltapäivästä olin lähdössä kauppaan ja puhuin puhelimessa samaisen veljeni kanssa...
... yllätys yllätys tokaisi taas puhelun loppupuolella, että vois se vauva jo tullakkin: no kaupassa sitten hyllyjen välissä puhkuttiin kun alkoi supistelemaan ja klo 0:21 pikkurinssi oli maailmassa :))

unikuu108
ei mitään. tulin vielä yöjunalla tyyliin tuntia paria ennen bileistä kotiin ja en vaan kerinnyt mennä nukkumaan.. vatsaa alkoi vääntää ja suoli tyhjentyi ja siitä sitten supparit..

Ei yhtään mitään. Menin puoliltaöin nukkumaan ja samassa vettä vain valahti.

Olin lisäksi päättänyt että nyt en ala synnyttämään koska olin juuri samaisena päivänä hakenut aivaimet uuteen asuntoon ja tarkoitus oli muuttaa seuraavana päivänä. Menikin sitten viikko muuttoon. :D

Yhteistyössä