millaisia teräksisiä kihla- ja vihkisormuksia sinulla tai miehelläsi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kuviakin olisi kiva nähdä. me olemme päättäneet mennä naimisiin eli periaatteessa oelmme jo kihloissa mutta ilman sormuksia. olen todella paljon käynyt sormuksia läpi viime aikoina ja vihdoin löysin sellaisen joka on just se oikea ja on teräksinen joka oli ykkös materiaalivalinta.

tämä siis tulee mun kihlaksi
tilaan tuon kunhan niitä saadaan muitakin koko tuonne. niitä on kyllä tulossa kun kysyin
Lahjoja ystvlle ja rakkaalle - www.tunteella.fi
mitä mieltä?

ja sinä joka olet sitä mieltä että ilman kultaisia ja timanttisia sormuksia solmittu liitto ei ole minkään arvoinen niin ethän vaivaudu. liiton kestävyys tai laatu tuskin on kiinni sormusten hinnasta. sen kyllä ihan oma tuttavapiirikin osoittaa.

Meillä on miehen kanssa 10v hääpäivämme kunniaksi ostetut teräksiset sormukset, kuvaa ei valitettavasti ole. Mä rakastan teräskoruja, vaikkakin kihla- ja vihkisormuksemme ovatkin kultaa. Mutta tua oli huippuihania sormuksia ja koruja, mä tilaan heti semmosen mustan rakkaussormuksen! :D Joten kiitos linkistä!

Meillä on kihlasormukset volframia (engl. tungsten).
Oma sormukseni on tuollainen: http://www.titaniumkay.com/DEVON-Tungsten-Carbide-4MM-Plain-Dome-Wedding-Band-P103716.html
Ja sit taas oma vihkisormukseni on titaania. Tuollainen: http://titaniumera.com/catalog/detail?cid=819&pid=2299. Taisi olla jopa tuo "arvoton" kivi siinä... Nätti on siltikin!
Noita molempia etsin aika kauan, että löytyi sopivat. Titanium ja tungsten sormuksia on netti täynnä. Me tilattiin toiset Titanuim Kaysta ja toiset Titanuim Erasta.

Itse tykkään tuosta volframista ja suosittelen sitä. Kahden vuoden käytön jälkeen näy kihlasormuksessa yhtään ainoaa naarmua. Kun taas titaaninen vihkisormus on tosi naarmuinen.

[QUOTE="joo";22241954]Meillä on miehen kanssa 10v hääpäivämme kunniaksi ostetut teräksiset sormukset, kuvaa ei valitettavasti ole. Mä rakastan teräskoruja, vaikkakin kihla- ja vihkisormuksemme ovatkin kultaa. Mutta tua oli huippuihania sormuksia ja koruja, mä tilaan heti semmosen mustan rakkaussormuksen! :D Joten kiitos linkistä![/QUOTE]

terässormuksia löytyy mieihille vaikka mistä ja millasia. naisille on paljo vaikempai löytää. tuo mistä laitoin linkin ilmesty eilen tohon nettikauppaan ja se tuntui vihdoin "siltä oikealta"
nyt odotellaan että sinne tulis myös se mun koko ja sais sormuksen sormeen :)

varmasti meidän terässormuksia tullaan ihmettelemään, mutta me miehen kanssa tehdään yleensä kaikki niin että vanhat sukulaiset ei meinaa ymmärtää. vihillekin meinataan ihan salaa kaikilta :D
me ei olla mitää kultasormus ihmisiä, ei sopis yhtään meidän tyyliin :)

Yhteistyössä