Millaisia teinejä haluaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kaveri surkutteli että mulla tulee olemaan vaikeaa kahden tytön kanssa kun pääsevät teini-ikään ja hänellä niin helppoa kun pojat ei paljon kotona viihdy ja sekin aika kun kotona ovat niin istuvat vaan tietokoneella. Ja sekö on sitten hyvä asia, että lapsista pääsee eroon ja he eivät ole vaivaksi?? Tuntuu että mieluummin vaikka tappelen lasteni kanssa kunhan olen jonkunlaisessa kontaktissa kuin että nauttisin siitä ettei lapsiani enää teini-iässä näy.
 
justiina
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
:saint: kilttejä ja ystävällisiä ja avuliaita ja ymmärtäväisiä.
peesi :)
kyllä osaavat molemmat olla hankalia, jotenkin meillä on niin päin, että yksi pojista on mahdoton äkäpussi ja kuikuttelija, muut kolma vähän helpompia.
 
anni
Sellaisen kuin naapurin 14-vee... : Käy partiossa, hevosharrastuksissa, tykkää retkeillä mm. laavuissa ihan vaikka isänsä kaa, harrastaa yleisurheilua ja ottaa vastuuta tarvittaessa pikkuveljistään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Sellaisen kuin naapurin 14-vee... : Käy partiossa, hevosharrastuksissa, tykkää retkeillä mm. laavuissa ihan vaikka isänsä kaa, harrastaa yleisurheilua ja ottaa vastuuta tarvittaessa pikkuveljistään.
Mitä aineita ne sille syöttää?? :eek: :LOL:
En usko ellen näe.
 
Huave
Mä haluaisin kunnon kansalaisia. Ihmisten kanssa toimeen tulevia. Suoria, ystävällisiä, hyväsydämisiä.

On yksi aika hyvä konsti, miten voi kasvattaa lapset tietynlaisiksi. Olemalla itse se tietynlainen. Ei nyt ehkä kaikki harrastukset ym suoraan kopioidu, mutta esim. se, miten toisiin ihmisiin suhtaudutaan. Esimerkki vaikuttaa paljon enemmän kuin saarnat.
 
mievaa harmaana välil
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Sellaisen kuin naapurin 14-vee... : Käy partiossa, hevosharrastuksissa, tykkää retkeillä mm. laavuissa ihan vaikka isänsä kaa, harrastaa yleisurheilua ja ottaa vastuuta tarvittaessa pikkuveljistään.
Mitä aineita ne sille syöttää?? :eek: :LOL:
En usko ellen näe.
tahtoo sitä samaa ainetta omille neljälle teinille :O
 

Yhteistyössä