S
Suzyanne
Vieras
Siis "tavisleipurit"? Kuviakin saa laittaa. Minä tein tänään pojan 1 v. synttäreille ihan perus-mansikka-kermakakun, sisällä mansikkasurvosta ja rahkaa, päällä kermavaahtoa ja mansikoita. Hyvää oli. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aion tehdä semmosen kakun mitä ruokapirkassa; kermavaahtoa, tuttifruttirakeita ja karkkeja päälle
Alkuperäinen kirjoittaja .:Paahtokerma kuorrutus on ihana! Kokeilkaa ihmeessä! Eikä sula kakusta kermat pöydälle kesäjuhlissakaan! Se on tosin vähän haastava, mutta kertaus on opintojen äiti. Itse laitan yleensä kakun väliin hilloa ja banaania soseutettuna. JA EN KOSTUTA LIIKAA, yäk niitä, joista oikein mehut/maidot valuu kaakusta lautaselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aion tehdä semmosen kakun mitä ruokapirkassa; kermavaahtoa, tuttifruttirakeita ja karkkeja päälle
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Hmm.. näen sieluni silmin, miltä keittiömme näyttäisi, jos minä kokeilisin tuota paahtokerman valmistamista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Hmm.. näen sieluni silmin, miltä keittiömme näyttäisi, jos minä kokeilisin tuota paahtokerman valmistamista :ashamed:
SamoinEikä mun keskittymiskyky riittäs edes tuon ohjeen lukemiseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:No on kyllä niin hienoja ettei ehkä kannattaisi omaa "teosta" laittaa edes näytille etten tule sanomista. :ashamed: Mutta laitetaan nyt kuitenkin. Selityksenä vielä, että en löytänyt pursotinta, niin pursotin nuo kermat itsetehdyllä leivinpaperipursottimella, siksi reunat ovat hieman epämääräisen näköiset. Muutenkin ihan peruskökkö, mutta pirun hyvää oli, vaikka itse sanonkin, sellaista mutkattoman makuista.![]()
![]()