Millaisia suojahanskoja käytätte vaihtaessanne menkkasiteitä?

• Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
minä tilasin ihan omat nimoidut hanskat ja ne on aivan ihanat pinkit joissa punasia söpöjä ruusuja ... en saa auki sivustoa mutta aivan mieletön kauppa siel myydään myös muita tuotteita esim aivan kympit ns. tena.. ei mitään taviksia ostan kun aika koittaa.

kinuski
Sellasia kertakäyttö-hanskoja, pöllin töistä niitä. Leipomossa olen töissä, ja on tosi kätevää, kun me pidetään niitä hanskoja siellä tuotantolinjalla, niin vessareissuun ei mene kauaa kun on ne hanskat valmiiksi kädessä. Ja jos niihin hanskoihin jotain tahroja tulee, niin ei ne siinä ruisleivässä erotu silleen....

kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja mulla on:
40 litran jätesäkit. Hätätapauksessa riittää ihan yksi säkki molemmille käsille. Myös Juhlamokka-kahvipussit ovat kestäviä joten kerään niitä.
Sä voisit laittaa ton niksi-pirkkaan! Nyt kun nää kierrätys asiat on niin pinnalla, niin toihan on tosi hyvä niksi :D. Onko kukaan muuten kokeillu sukkahousuja siteiden vaihtoon?

essi
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla on:
40 litran jätesäkit. Hätätapauksessa riittää ihan yksi säkki molemmille käsille. Myös Juhlamokka-kahvipussit ovat kestäviä joten kerään niitä.
Sä voisit laittaa ton niksi-pirkkaan! Nyt kun nää kierrätys asiat on niin pinnalla, niin toihan on tosi hyvä niksi :D. Onko kukaan muuten kokeillu sukkahousuja siteiden vaihtoon?
Joo, mut sukkahousut kannattaa vuorata elmukelmulla niin hyvä tulee!

Yhteistyössä