millaisia sisarusrattaita teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Brio Double Wave tällä hetkellä kytössä. Muuten tosi kivat, mut rattaiden kangas on musta heikompaa kuin Emmaljungissa tai Herqules-vaunuissa.

Kokemusta myös Carena Doumle Swingeistä. Halvat ja kestivät kovassa käytössä vuoden, mut talvipakkasilla kaikki muoviosat murtuu iham älyttömän helpolla.
 
Meillä oli Carenan Double Swingit nyt viimeksi, olivat todella positiivinen yllätys. Käytössä olivat puolisen vuotta eikä pahaa sanottavaa. Jälleenmyyntiarvokin oli hyvä, ostin mallirattaat kaupasta pienellä alennuksella ja itse sain huutiksessa sentilleen saman hinnan jonka itse maksoin :D
 
km
Carenan double swingit myös. Olen ollut tosi tyytyväinen, niihin pyydyttiin koska halusin ehdottomasti että molemmille on omat kuomut ja toinen vaihtoehto olis ollu easywalker, mutta yhdestä paikasta kun sitä kyselin niin hinta oli siinä 600-700 muistaakseni. Carenat maksoi 299 hobby hallissa.
 
mama
Carena Double Swingit meilläkin.
Ihan huiput käytössä!
Ainoa miinus tosiaan noi muoviosat, jarrun pala napsahti poikki toiselta puolelta viime talven kovilla pakkasilla.. Ja vaunut oli säilytyksessä sisällä.

Meillä ollut kohta vuoden käytössä se -08 malli, kaiken huipuksi käytettynä ostin ja melkein päivittäin käytetään.
Me ei hankittu sitä erillistä vaunukoppaa, eikä toi jötkäle olis kauaa sinne mahtunutkaan. Ihan tavallinen, kovapohjainen kantokoppa ajoi asiansa.

Kaipaamaan oon jääny heittoaisaa, kovalla tuulella tai sateella.
Lapsilla on 1v8kk ikäeroa, eikä olis mitään tullu, jos ei olis ollu vähän edes erilleen jaettu noi istuimet. Nytkin sai alkuun vahdata (jos vauva ei ollut kantokopassa), että isompi antaa vauvan nukkua.
 
meillä
emmaljungan twin cangaroot. Tykkään. Isot, kääntyvät etupyörät, jotka saa myös lukittua, kuomua saa nostettua, joten isompikin lapsi sopii kuomun alle. Ainoa miinus on se, ettei saa käännettyä selkä menosuuntaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Emmaljungan twin cerox 360 löytyy meiltä ja tykkään kovasti :)
Meillä myös nämä.
Asiansa ajavat hyvin. Nyt tosin hakusessa jotkin erillisillä istuimilla, isosisko kun rakastaa pikkuveljeä vähän liian rajusti...

muoks.nuo Carena Double Swingit olivat esikoisella ja keskimmäisellä. Tykkäsin kovasti ja nyt niitä kaiholla ajattelen :D
Miehelle en vaan voi myöntää että olivat paremmat, hän kun on hiukan vastahankainen tähän mun rattaiden vaihtoon liittyen... Nyt taitaa olla 10 kärryt jos kaikki yhdistelmät, matka-/avorattaat ja kaksostenkärryt lasketaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Emmaljungan twin cerox 360 löytyy meiltä ja tykkään kovasti :)
Meillä myös nämä.
Asiansa ajavat hyvin. Nyt tosin hakusessa jotkin erillisillä istuimilla, isosisko kun rakastaa pikkuveljeä vähän liian rajusti...

muoks.nuo Carena Double Swingit olivat esikoisella ja keskimmäisellä. Tykkäsin kovasti ja nyt niitä kaiholla ajattelen :D
Miehelle en vaan voi myöntää että olivat paremmat, hän kun on hiukan vastahankainen tähän mun rattaiden vaihtoon liittyen... Nyt taitaa olla 10 kärryt jos kaikki yhdistelmät, matka-/avorattaat ja kaksostenkärryt lasketaan :ashamed:
Mulla myös vähän samaa vikaa, eli kärryjä tarttis olla monet ja niitä pitäis sen lisäksi vaihtaa tiheästi :ashamed:

Meillä on nyt nuo tuplat, Brio Kopmbit, Brio Racet, Gracon Miraget ja jotku Teutoniat.
Näiden lisäksi meillä on ollut Brio Novat, Gragon jotku matkikset, juoksurattaat, PegPergon sateenvarjorattaat sekä ABC:n kuomurattaat.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Emmaljungan twin cerox 360 löytyy meiltä ja tykkään kovasti :)
Näin meilläkin, on tosi näppärät ja kevyet tilanteessa kuin tilanteessa! :) Pienimmät 1v5kk ja 2kk on rattaissa ja isoin 2v11kk seisoo vielä laudalla jos pitempiä matkoja tai jossain hälinäpaikassa mennään. En vaihtais mihinkään!
 

Yhteistyössä