Millaisia pinnasänkyjä teillä?

himpula-vimpula
meillä kans on toi möhkö-pinnasänky käytössä ja ei oo kyllä kukaan vielä sieltä pois tullu omin avuin.meillä se on jo palvellu neljää lasta ja hyväksi on kylllä havaittu.
 
meillä on "perintö" pinnasänky...patja tietenkin uus....
mun isä on tehnyt sen alun perin mun pikku veljelle matkan varrella se on ollu parilla mun serkulla lainassa ja maalattu uudelleen...
päädissä nalle kolot ja kaarevat päädyn reunat...toisen puolen laidan saa laskettua....

=) :heart:
 
Sama ikivanha pinnis, jossa olen itekin nukkunut. Ei vastaa kyllä nykyajan standardeja ainakaan pituutensa puolesta ts. kaikki patjat siihen liian pitkiä. Korkeudesta en osaa sanoa; ihan normikorkealta toi kyllä tuntuu.
 
Marcon äiti
Meillä on stokken pinnasänky, ja olen ajatellut kanssa ettâ oliskohan se myös tavallista korkeampi kun poju ei ole sieltâ vielâ kiivennyt pois ... lisäân vielä että muuten kyllä kiipeäâ joka paikkaan ja hyvin ketterästi .. :whistle: Niin ja ikää on kaksi viikoa vaille 2 vee. :heart:
 
Meillä appiukon miehelleni tekemä melko ruma hökötys, ja luulen, että siinä on kyllä matalammat laidat kuin muissa, koska sieltä pääsee ihan noin vaan pois. Ja se on myös lyhyempi kuin nykusängyt eli oikeastaan aika surkea. En vaan raaski sanoa, että haluan seuraavalle lapselle uuden, kun onhan tuolla miehelle tunnearvoa...
 

Yhteistyössä