Millaisia palapelejä teidän 2-vuotiaat tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mä kun oon tähän saakka tehnyt vaan nuppipalapelejä tuon 2v2kk:n pojan kanssa, kunnes pari päivää sitten tuli mieleen että voisi kai tuossa iässä jo vähän haastavampiakin palapelejä kokeilla. Kaivoin sitten esikoisen vanhoista leluista palapeleja ja hämmästyin kun tuo poitsu kokoo nyt 20 palan palapelejä niinkuin vanha tekijä.

En mä muistais, että esikoinen olis noita samoja palapelejä viel tuossa iässä tehnyt... tai toisaalta, en kyllä yhtään enää muista milloin hän niitä teki. Mut mä oon siis vaan tainnu pitää kuopusta ikäistään nuorempana ja tarjonnut vaan nuppipalapelejä tajuamatta, että kiinnostusta olis jo vähän enempään :D

meidän 2v7kk tekee vaan nuppipalapelejä. Ei osaa niitä tavallisia,vaikka nuppipalapelit menee noin vaan,siis et samanlain tekee ku minäkin. Pitäs ehkä enempi harjotella sen kans,mut se menettää hermonsa niin helposti... ja sit lentelee palat jne.

Meidän kuopus teki 2 vuotta ja 3 kuukautta vanhana 50 palan palapelejä ihan helpolla. Tyttö oli ja on edelleenkin hyvin sinnikäs palapelien tekijä ja meiltä löytyy n. 40 palapeliä.

tasan kaksi teki 20 palaisia. Sen jälkeen on ollut paljon taukoa ja nyt taas kiinnostaa hieman. Ikää 2v10kk ja 30-40
menee näppärästi, pari isompaakin on ja niitä harjoitellaan. Sisältö kuvassa painaa paljon, pitää olla pojasta hyvä.

Yhteistyössä