Millaisia on Prisman kestovaipat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
Onko kukaan kokeillut, onko ihan huonoja?
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=1lq94agy0xbp9cpo&kategoriaTunniste=Lastenhoitotarv&path=Lapset%2FLastentarvikkeet%2FLastenhoitotarv&myymala=Prisma+Joensuu&paikkakunta=Joensuu&osuuskauppa=PKO&pageName=Main

Minä en tykännyt. Nuo kuorihousut olivat tosi paksuja, tönkköjä ja malliltaan leveitä (leveitä haarasta). Mutta ovat kyllä pomminvarmat, eli ei fuskaa. Kun on kokeillut parempia, ohuempia, hengittävämpiä ja malliltaan istuvampia, niin nuo jäi kokonaan käyttämättä.

Mä oon miettinyt että kannattaisko vuokrata sellainen aloituspaketti ensin ja katsoa millaiset vaipat omalla vauvalla toimisivat. Luultavasti ekat 3kk käytän harsoja (lisäimuja) ja villahousuja kuten esikoisella, mutta sit en haluaisi siirtyä kertiksiin vaan ihan täyskestoilla. Mutta mulla jotenkin ei ole energiaa ottaa selvää asioista :ashamed: Ja kalliitahan kestot on kertahankintana ostaa, varsinkin jos sattuu että kyseiset vaipat ei oman vauvan pyllylle sovikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Mä oon miettinyt että kannattaisko vuokrata sellainen aloituspaketti ensin ja katsoa millaiset vaipat omalla vauvalla toimisivat. Luultavasti ekat 3kk käytän harsoja (lisäimuja) ja villahousuja kuten esikoisella, mutta sit en haluaisi siirtyä kertiksiin vaan ihan täyskestoilla. Mutta mulla jotenkin ei ole energiaa ottaa selvää asioista :ashamed: Ja kalliitahan kestot on kertahankintana ostaa, varsinkin jos sattuu että kyseiset vaipat ei oman vauvan pyllylle sovikaan.

Tämä on todella hyvä idea!!! Suosittelen lämpimästi! Pääset tuollaisessa vuokrapaketissa kokeilemaan tosi monenlaisia kestoja ja näet mitkä malliltaan istuvat parhaiten lapselle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:

Vikaostot voi onneksi aina myydä eteenpäin.Itse ostin tyytyväisenä alesta vaippoja enne nkuin vauva oli syntynyt.Eipä sopinutkaan sitten.Oli niin reitevä vauva.
Ehdottomasti hyvä idea tuo kokeilupakkaus.

Joo ja tuollainen kokeilupaketti on tosi edullinen, täältä saa Liekku Ry:ltä ekat 12pvää/6e ja sit 5e/vko, ja sisältää kaikkia erilaisia variaatioita, n.20 vaihtokertaa.

Uusimmat

Yhteistyössä