Millaisia on liitoskivut?

Okei, mun olotilalla on siis nimi. Liitoskivut :kieh:

Häpyluun kohdalla kivaa vihlontaa, ja on sellainen olo että lonkat olisi irti muusta kropasta. Kävely on tuskallista.

Eihän tämä kestä koko loppuraskautta, eihän?
 
"vieras"
Okei, mun olotilalla on siis nimi. Liitoskivut :kieh:

Häpyluun kohdalla kivaa vihlontaa, ja on sellainen olo että lonkat olisi irti muusta kropasta. Kävely on tuskallista.

Eihän tämä kestä koko loppuraskautta, eihän?
Juurikin näin. Eikös ole mukava raskauden kylkiäinen :/?

Miten kauan kestää, sitä en osaa sanoa, itselläni alkoi rv 37 ja jatkunut siitä lähtien. Ei tässä enää mene maksimissaan kuin 3 viikkoa (jos rv 42 menee ;) ) mutta veemäistä kyllä on kun liikkuminen on ihan syvältä ja poikittain.
 
Mulla ne tuntuu haaroissa, sielä missä sisäreisi alkaa. Tuntuu ehkä luiden venymiseltä/repimiseltä. Lyhyt ja terävä. Tuntuu istuessa jos vaihtaa jalkojen asentoa esim risti-istuntaan tai kun nostaa jalkaa housuja pukiessa.
 
Kahdessa ekassa raskaudessa ei tällaisia ollut. Kai ikä ja raskauksien lukumäärä tekee tehtävänsä...

Nyt on kaiketi 25. viikko menossa eli pitkä pitkä aika on tästä kärsiä, jos kivut jatkuu loppuun asti tauotta :headwall:
 
"Minttu"
Olen samoilla viikoilla ja kaksosraskaudesta ilmeisesti johtuen on liitoskipuja ollut koko keskiraskauden. Mutta ei niitä koko aikaa ole ollut, vaan vasta oli muutaman viikon tauko. Eli ei ne välttämättä sinullakaan loppuraskautta kestä.
 
Kuule sama homma ja menossa vasta rv 21... Lumenluonti on ihan vihoviimeistä hommaa ja jos kävelee vähänkin enemmän niin loppuiltana ei oikeen naurata.
Sen siitä saa kun alkaa vanhana kääkkänä vielä lisääntymään. Prkl.
 
"vieras"
esikon aikana alkoivat aivanalkuviikoilla - siis noin 7 vkolla - kun kukaan ei ees tiennyt minun odottavan. Onneksi loppuivat puolessa välissä - silloin kun useilla alkavat. Kakkosen aikana ei ollut ollenkaan.
 
Kahdessa ekassa raskaudessa ei tällaisia ollut. Kai ikä ja raskauksien lukumäärä tekee tehtävänsä...

Nyt on kaiketi 25. viikko menossa eli pitkä pitkä aika on tästä kärsiä, jos kivut jatkuu loppuun asti tauotta :headwall:
Mulla tuli niitä heti ekalla kolmanneksella, sit oli välillä taukoo ja nyt (rv 26 menossa) niitä on sillon tällöin. Tuntuu tosiaan kun joku vääntäis puukolla häpyluun seutuvilla/ nivusten alueella. Tähän lisänä ihastuttava, lonkkiin säteilevä lanneselän kipu niin on raskauden ihanuus paketissa ;)
 
onko nää selkä, lantio ja lonkkakivut kanssa liitoskipuja, mulla ollut niitä viikolta 20 ja nyt vasta 27 menossa.. kivoja ilmoja ollut ja haaveillu piiiitkästä lenkistä piskien kaa mutta tietää sit illalla mitä on päivän tehnyt kun ei kääntymään pysty :/
 
[QUOTE="vieras";25727727]Kestää, kestää, todennäköisesti muuttuu koko ajan pahemmaksikin vielä.

Ja vauraudu kommenteihin, ettei raskaus ole sairaus :LOL: :LOL: :LOL: Noiden takia vein kakkosen puistotädeille hoitoon. Ja pienetkin matkat mentiin bussilla, puistoon sentään kävelin sen yhden pysäkinvälin.[/QUOTE]
Mä olen jo kuullut noita kommentteja :D - kun odotin esikoista ja oksentelin rajusti about ensimmäiset 7 kk.

Onneksi mulla on esikoinen jo koulussa ja tämänhetkinen kuopuskin 6 v, ei ole ketään kannettavaa tai jonka perässä juosta. Ne saa ehkä kantaa mua, tai kiskoa pulkalla perässä... :)

Eilen olin kävelylenkillä, ja aion jumankauta mennä tänäänkin jos vaan pystyn, koska jos en mene NYT ja jos tää tästä vaan pahenee niin sitten en liiku kuukausiin...
 
"vieras"
Okei, mun olotilalla on siis nimi. Liitoskivut :kieh:

Häpyluun kohdalla kivaa vihlontaa, ja on sellainen olo että lonkat olisi irti muusta kropasta. Kävely on tuskallista.

Eihän tämä kestä koko loppuraskautta, eihän?
Pahenee vaan. Ja lopussa oli niin kovat kivut että olin käytännössä liikuntakyvytön. EN pystynyt juurikaan vaihtamaan sängyssä asentoa, ylös nousuun tarvin välillä apua ja synnytyksen jälkeen todettiin lantion löystyneen lopullisesti. Synnytyksestä yli 4 vuotta ja lantio kipuilee tietyissä asennoissa ja naksuu esim. portaita kävellessä. Että silleen :)
 

Yhteistyössä