Millaisia oireita teillä on ollut raskauden alussa? APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vaan"

Vieras
Eli otsikostakin jo näkee, millaisia oireita teillä on ollut raskauden alussa ?

Itselläni menkat olivat juuri viikko ennen juhannusta ja pitäisi taas ihan näinä päivinä alkaa.. Mutta kun ei vaan jotenkin tunnu että alkais menkat. Mulla on ollut tosi vaikeeta henkisesti viimeiset kaksi viikkoa. Itku tulee pienimmästäkin negatiivisesta asiasta, ja mies kysyy että miksi itken, en osaa sanoa. Itku vaan tulee eikä sitä "itkuoloa" meinaa saada millään loppumaan. Pinna on ollut myös todella tiukilla, voi olla ettei kestä edes minuuttia odottaa jotain asiaa, kun jo menee hermot ja alkaa raivoaminen..
Ja edellispäivänä mahaan nipisti niin lujaa ja kauan, etten pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan sikiöasennossa. Joissain asennoissa vihlasee ihan hemmetisti alavatsaan. :o
Viime viikolla ei jotenkin vaan tehnyt mieli syödä, mutta eilen ja edellispäivänä olen syönyt 3 kertaa enemmän kuin mieheni... Ja olen myös nukkunut reippaasti yli 16h vuorokaudessa.

Kertokaas kokemuksista, että onko tämä kauan odotettu raskaus vai voiko kenties olla jotain muuta :o

[QUOTE="vieras";28711438]:laugh:

Mitäs jos nyt vaikka.... testaisit! Onko ihan vieras ajatus sinulle, että voi tehdä raskaustestin?[/QUOTE]

Noei kyllä ole, ajattelin odottaa siihen menkkojen alkamispäivään ainakin. -.-
Ja ihan vaan ajattelin sitä että onko jollain muulla ollut samanlaisia oireita.

no tuo voi johtua ihan vaan vaikka mielikuvituksesta ja siitä että kovasti toivot olevas raskaana.
mulla ei oo missään raskaudessa ollu oireita ennen ku menkat on jääny kunnolla pois

Yhteistyössä