millaisia oireita teillä ollut tuulimunaraskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
Tää on mun toinen raskaus ja alkuraskauden uä on vasta torstaina. Nyt siis rv 6+5. Mua on jo jonkin aikaa oksettanut klo 12 eteenpäin koko loppupäivän, syöminen vain pahentaa asiaa. Ainut mikä helpottaa on pitkällään olo. Alkuraskaudessa oli niitä ovulaatiokipujen tapasia vihlasuja vatsalla, mutta nekin on nyt loppuneet ja nyt lähinnä on vain vatsa arka. Ei oo mitään turvotuksia, rinnat ei oo kasvaneet, tosin välillä niissä samanlainen tunne kuin maitoa nousisi. Ekassa raskaudessa mulla ei ollut mitään oireita kuin vkolta 20 supisteluja.

En tiä onko noin alussa varsinkaan mitenkään pääteltävissä onko tuulimuna vai ei,koska istukka se siinäkin kehittyy ja sehän ne oireet aiheuttaa tai on aiheuttamatta.
Myöhemmin mahollisesti oireet vois laimentua. Mut ei mulla tuulimunassa kyl ollut mitään viittausta siihen että olis sellainen,ihan samanmoisia oireita kun ekassa raskaudessakin ja yllätyksenä tuli rv12 että ketään ei ollutkaan:(
Nyt tässä parhaillaan menossa olevassa raskaudessa pahoinvointi oli tosi kovaa,pahempaa kun esikoisesta.

[QUOTE="huolissaan";22650500]no pitää vaan yrittää jaksaa vielä torstaihin jolloin asia toivottavasti selviää...[/QUOTE]

Kyllähän siellä todennäköisesti kaikki on ok :)

[QUOTE="huolissaan";22650537]No kun tässä touhussa on tullut muutenkin niin takapakkia... ollaan siis lapsettomuushoidoissa käyty ja nyt onnellisesti plussattu, mutta pelko on persiissä koko ajan... [/QUOTE]

Uskon sen : /

Mullakin oli todella ahdistavat kaksi raskautta tuulimunan jälkeen. Pelkäsin koko ajan että jokin menee pieleen.

Yhteistyössä