millaisia oireita alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Heippa ! Olisi mahtavaa jos jotkut osaisi auttaa. Mulla siis ollut rintojen arkuutta kohta viikon ja menkkoihinkin on kuusi päivää. Yleensä 3 päivää ennen menkkoja alkanu rinnat oleen arat. Vähän kun painaa niin sattuu. Juostessa ja hyppiessäkin. Välillä kun on mahallaan niin sattuu myös. Ehkäsyä ei käytetä ja seksiä emme ole harrastaneet ovulaatio aikoihin ennen kuin viimekerralla. Tässä vain mietin, että onko mahdollista, että olisin raskaana ? Rinnat myös turvoksissa ja mahakin aika samalla tavalla kuin ennen menkkoja. Alavatsa kutisee ja eilen illalla oli vähän samantapaista vihlontaa kuin ennen menkkoja.

Tietty on mahdollista, että olisit raskaana. Aina kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä on mahdollista tulla raskaaks.

Osalla tulee oireita ennen kuin kuukautisten pitös alkaa, osalla ei. Itsellä ihan samat pms-oireet ollu aina, eli mistään en ois osannu arvata, että oon raskaana ennen kun kuukautisten ois pitäny alkaa.

Niinno tässä vaan mietin, että jos kuvittelen kaiken vaan? Oon aikasemminki joskus epäilly olevani raskaana ja tehny testejä ja negaa on näyttänyt. Mut koskaan ei oo kyllä rinnat ollu tälläset ja jne. (Paitsi tietty 3 pv ennen menkkoja) hmmh. En vaan millään vois uskoa olevani raskaana. :D

Ja aina ennen siis ei oo ollu kyl mitään ns. Kunnon oireita vaan siis oon muistanu menkat väärin tai jotain, mut oon nyt melkeen vuoden seuraillu kiertoo ja tasasesti on tullu. Nyt sit vaan odottelen, että mahtaisko seuraavat alkaa...

Yhteistyössä