V
vieras
Vieras
oon nyt koittanu googletella ja kaikkee muuta tietoo löytyy mut missään ei puhuta mitään oireista??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oon nyt koittanu googletella ja kaikkee muuta tietoo löytyy mut missään ei puhuta mitään oireista??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on kans välillä kovia vatsakipuja, oksettaa ja välillä nousee mahahapot/ruoka kurkkuun ja närästää ja sit välillä ku oon syöny niin alkaa suolia polttamaan ja mahaa kouristelee ja hetkenpäästä kaikki tulee vesiripulina pihalle ja sit helpottaa ja se on aivan sama mitä syön niin tulee välillä. just toissailtana söin muutaman sipsin ku katoin leffaa ja het alko poltteleen suolia ja sit heräsin 6 aamulla armottomaan vatsakipuun..suolet tulessa ja sit oksetti ja hetken päästä tuli sit se vesiripuli ja olo helpotti. tätä on nyt ollu kohta 5 v ja nyt epäilevät helikoa.
Alkuperäinen kirjoittaja helikolainen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on kans välillä kovia vatsakipuja, oksettaa ja välillä nousee mahahapot/ruoka kurkkuun ja närästää ja sit välillä ku oon syöny niin alkaa suolia polttamaan ja mahaa kouristelee ja hetkenpäästä kaikki tulee vesiripulina pihalle ja sit helpottaa ja se on aivan sama mitä syön niin tulee välillä. just toissailtana söin muutaman sipsin ku katoin leffaa ja het alko poltteleen suolia ja sit heräsin 6 aamulla armottomaan vatsakipuun..suolet tulessa ja sit oksetti ja hetken päästä tuli sit se vesiripuli ja olo helpotti. tätä on nyt ollu kohta 5 v ja nyt epäilevät helikoa.
Juuri samanlaiselta kuullostaa ku mullakin. Unohdin mainita, että närästys oli sangen kauheeta ja maha pingottui ihan pinkeeksi palloksi. Mulla oli öisin näitä kipuja ja huomas, että mitä rasvaisempaa ruokaa söi, sen pahempi kipu oli. Toivottavasti saat apua noihin vatsavaivoihin. Mä en ymmärrä, miten ne aina viimeisenä ottaa heliko-bakteeriviljelyn, ku se on kuitenkin tosi yleinen ja oireet on aika selkeät? Kallista? Itse olin "onnellinen", että oli heliko ja sai lääkkeillä sen poispelkäsin jossain vaiheessa jo mahasyöpää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oon nyt koittanu googletella ja kaikkee muuta tietoo löytyy mut missään ei puhuta mitään oireista??