Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aamutuinen harmaana:perinteinen eli herkkusieni+aurajuusto tai vuohenjuusto..
Alkuperäinen kirjoittaja muratti88:itse laitan yleensä perunasipuli sekoitusta, aromisuolaa mausteeksi ja sitten koskenlaskija juustoa (viherpippuri omaa suosikkia). Folion pohjalle lorauta tipan rypsiöljyä ettei tartu kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä olen välillä tehnyt niin, että pohjalle pekonisiivu ja sit perunasipulisekoitusta, loraus kermaa ja mausteita.
Nyt käytiin sunnuntaina isän luona syömässä ja se oli tehnyt tälläisiä: paprikaa, päärynää, purjosipulia, persiljaa ja homejuustoa. Ja oli ihan järkyttävän hyviä, vaikka aluksi epäilin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Pakaste vihanneksia olikohan aurinkoinen pussista folionkeskelle ja sen päälle jotaki hyvää tuorejuustoa ja nyytti kii ja grilliintosi hyviä ja helppoja ja kypsyy nopeesti.
Tai sama keitetyistä uusista perunoista viipaleiksi ja tuorejuustoa päälle ja hetki grillissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Paprikoiden sisään creme bonjourea ja ympärille pekonia *NAM*
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Paprikoiden sisään creme bonjourea ja ympärille pekonia *NAM*
Ihan kiva tuokin, vaikka ei olekkaan varsinainen nyytti.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Siis tuoreitaq vihanneksia ja juustoa ainakin näin kesällä :saint:
paljon juustoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä olen välillä tehnyt niin, että pohjalle pekonisiivu ja sit perunasipulisekoitusta, loraus kermaa ja mausteita.
Nyt käytiin sunnuntaina isän luona syömässä ja se oli tehnyt tälläisiä: paprikaa, päärynää, purjosipulia, persiljaa ja homejuustoa. Ja oli ihan järkyttävän hyviä, vaikka aluksi epäilin!![]()
Homejuusto ja päärynähän sopii hyvin yhteen!![]()
Kuin isoja nuo nyytit yleensä on?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä olen ainakin tehnyt sellaisia nyyttejä, että pohjalle vihannessuikaleita, pakkasesta, jos ei itse halua pilkkoa, päälle kivan kokoinen annospala lohta, mausteeksi suolaa, silputtua kevätsipulia varsineen vielä päälle ja tuorejuustoa reipas mötikkä. Sitten vaan folio kiinni ja grillaantumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Pakaste vihanneksia olikohan aurinkoinen pussista folionkeskelle ja sen päälle jotaki hyvää tuorejuustoa ja nyytti kii ja grilliintosi hyviä ja helppoja ja kypsyy nopeesti.
Tai sama keitetyistä uusista perunoista viipaleiksi ja tuorejuustoa päälle ja hetki grillissä.
Siis tuoreitaq vihanneksia ja juustoa ainakin näin kesällä :saint:
paljon juustoa?