millaisia naamaputsareita/naamarasvoja te muut kolmekymppiset käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituli-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olis muuten mielenkiintoista vertailla, että missä kunnossa iho on kalliiden ihonhoitoaineiden käyttäjillä, halpojen ihonhoitoaineiden käyttäjillä ja miltei mitään käyttämättömillä.

Koska jokaisella on erilainen iho, on vertailu toisten kesken lähes mahdotonta, mutta ykttäiset kokeilijat voinevat kertoa.

Itse sairastan psoria, joka pysyy poissa kasvoista näillä ns. kalliilla tuotteilla kuten Lancome, mutta Lumenen käytöllä alkaa punoittavia läiskiä tulla. Kortisonia en luonnollisesti halua käyttää niin ennemmin satsaan vaikkakin kalliisiin kosteusvoiteisiin, jotka samalla pitää psorin poissa. Jos vaihtoehtona olisi ns. halvat Niveat ja Lumenet ja kortisoni

Mä pesen vedellä ja jos ei meinaa silmämeikit lähtee, käytän lisäksi Ceridalia.

Rasvaan naaman apteekin a-vitamiinivoiteella, joka taitaa olla oikeasti käsirasvaksi tarkoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
No tuo Racinen puhdistusvaahto ja kasvovesi sopii joka ihotyypille ja on siinä sarjassa tuo geelivoide, joka on tarkoitettu sekaiholle. Sekaiholle käy hyvin myös aloe-sarja, koska aloe tasapainottaa, mutta suoranaisille epäpuhtauksille on tuo MicroSilver hyvä.

Ok

tää ei ny periaatteessa kuulu tähän mutta aattelin jos joku tietää. Mistä johtuu kauheet paukamat tuossa niska kaula seudulla? On siis finnejä mutta kun ne tulee aina kauheena patteina siihen ja on tosi kipeita. Muutenkin naama kukkii leuan ja tuossa leukaluiden kohdilla muuten on ihan ok. Imetän niin mietin onko tässä syy vai mikä? Mulla siis aina ollut sekaiho ja muuten finnit jjokseenkin pysynyt kurissa mut tää haittaa nyt tosi paljon. Pitäs parturiin mennä mutta en kehtaa kun niit pattei tulee jo niskaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olis muuten mielenkiintoista vertailla, että missä kunnossa iho on kalliiden ihonhoitoaineiden käyttäjillä, halpojen ihonhoitoaineiden käyttäjillä ja miltei mitään käyttämättömillä.

Mä siirryin viime kesänä käyttämään kalliita tuotteita (biotherm/lancome ) ku aiemmin käytin lumenea ja niveaa.
Iho voi selkeästi paremmin eikä edes nää pakkaset oo onnistunu kuivattamaan kasvoja. Aiemmin olis ollu aivan korppu hilseilevä lärvi.

ainoa mihin ei oikein mikään pysty on noi hormonikierukan aiheuttamat näppylät leuassa. Ne onnistun kadottamaan aina hetkeksi, mutta uusia lykkää tasaiseen tahtiin :(

Ihan samat kokemukset minullakin. Paras kasvovesi ikinä on Cliniquen, mutta kun en raski maksaa siitä, niin nyt käytössä on Acon epäpuhtaan ihon kasvovesi. Sekin tosin maksaa yli 12 euroa joten ei ihan halvimmasta päästä sekään. Muutenkin ole erittäin tyytyväinen tuohon Acon pinkkiin sarjaan, josta minulla on ollut myös puhdistusvaahto sekä päivävoide. Näppylöistä huolimatta ihoni on todella kuiva, joten kosmetolgin suosituksesta sekoitan talvisin tuohon Acon voiteeseen hieman paksua kuivaihon voidetta joukkoon. Silmänympärysvoide minulla on Avonilta ja se toimii kyllä kun voiteen on levittänyt, mutta vaikutus häviää nopeasti. Yksi hyvä esimerkki taas siitä kuinka halvalla ei saa hyvää. hakusessa vielä' mikä olisi parempi.

itsellä tosi herkkä pintakuiva sekaiho eli kiristää, punoittaa ja näppylöitä tulee helposti. silmänympärysvoide josta en luovu on cliniquen all about eyes, ihan ykkönen, puhdistusainetta olen vaihdellut kun en sopivaa ole löytänyt erisanista lumenen kautta apteekkisarjoihin ja kalliimpiin, MIKÄÄn ei kuitenkaan ole vielä ollut hyvä.
naamarasva kanssa vähän hakusessa...nyt kun taas olen raskaana niin iho on vielä hankalampi kuin normaalisti :(

Yhteistyössä