millaisia naamaputsareita/naamarasvoja te muut kolmekymppiset käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituli-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiituli-80

Vieras
itselläni on sekaiho ja finnejä jonkin verran. käytän lumenen matt touch-puhdistusgeeliä + kasvovettä ja on melko hyvä iholleni, mutta joskus mietin olisiko vielä parempaa.. naamarasva on mitä sattuu, nyt päivävoide joku nivean kuuden euron sininen putkilo, sinänsä ihan ok ja yövoide pirkalta (ei kovin hyvä mutta kun piti ottaa halvinta :( )

En oo ihan vielä kolmeakymmentä, mutta vastaan nyt kuiten :D

Käytän kasvojen pesuun Garnierin kuorinta-ainetta mustapäiden poistoon, puhdistusemulsiota sekä kasvovettä silloin kun muistan.. Finnejä mulla ei ole, mutta mustapäitä kyllä varsinkin T-alueella. Kosteutusvoiteena on Lumenen kasvorasva.

Minullakin sekaiho ja finnejä toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Puhdistusgeelinä minullakin Lumenen matt touch -geeli. Päivävoiteena Babor ultra moisturinzing cream, yövoiteena Lancome: Hydra zen nuit ja silmänympärisvoiteena Lancome: Primordiale yeux.

Babor on mielestäni törkeän kallista, mutta kosmetologini ei myy muuta sarjaa kuin tuota Baboria. Aina päätän olla ostamatta sitä hinnan vuoksi, kun varmasti esim. Lancomelta saisi vastaavaa edullisemmin, mutta niin vain aina palaan kosmetologilta Babor purkki käsilaukussa.

Pesen naaman ja mitä muuta pesenkin SEBAMED PESUNESTEellä ja rasvaan naaman samallapaksulla perusrasvalla, mitä nyt milloinkin on vuorossa, kuin muunkin vartaloni.

Mun iho on kuiva, mutta esim. nenään ja leukaan iskee ihomadot. Hormooninäppyjä (lue finnejä) mulla on ollut, mutta nyt kun vielä ei ole imetyksen johdosta menkat alkaneet, niin niitä nyt ole, eikä onneksi hormoonikierukkakaan ole niitä aiheuttanut.

Olis muuten mielenkiintoista vertailla, että missä kunnossa iho on kalliiden ihonhoitoaineiden käyttäjillä, halpojen ihonhoitoaineiden käyttäjillä ja miltei mitään käyttämättömillä.

Mulla on kyllä iho tosi hyä.Käyn kahdesti vuodessa ihonpuhdistuksessa ja päivittäin hoidan kasvojen ihon.
Ryppyjä ei juurikaan ole, ja vertaan ikäisiini-iho on paremmassa kunnossa.
En myöskään polta ja juon alkoa harvoin.
Säännöllinen elämä ja hyvä sekä monipuolinen kotiruoka.

Oma sarjani Laveralta, ei ole mikään ökykallis kuitenkaan.Olen käyttänyt muitakin mm.halvoista Dermosil ja yleisimmät Lumene jne. merkit.
Luis Widmerin sarja oli ok myös.
En kaikkia muista enkä saa nimiä päähän.Kokeillut olen monia, tätä nyt vuoden verran käyttänyt.
Sarjaa on hyvä tietty vähän vaihtaa välillä...

Mulla on sekaiho. Silmien ympärillä on joitakin ryppyjä.

Dermosil ihonpuhdistus
http://www.dermoshop.com/catalog/product.asp?id=11933&f=group&s=face&ss=clean

Dermosil kasvovesi
http://www.dermoshop.com/catalog/product.asp?id=11942&f=group&s=face&ss=clean

Aco päivävoide
http://www.aconordic.fi/products/category/3737/21072/20096/19230/cliniderm_skin_balance_age_defence_day_cream.aspx

Aco yövoide
http://www.aconordic.fi/products/category/3811/21072/20096/19230/cliniderm_skin_balance_age_defence_night_cream.aspx

Avon silmänympärysvoide

Anew Rejuvenate 24 Hour -silmänympärysvoide päiväksi/yöksi SPF 25 (01545)
Turvotus ja ohuet juonteet silmien ympärillä

Anew Rejuvenate 24 Hour -silmänympärysvoide sisältää koostumukset yöksi ja päiväksi, jotka on suunniteltu toimimaan yhdessä tehokkaasti ja jatkuvasti sekä korjaamaan näkyviä ikääntymisvaurioita ja suojaamaan silmien aluetta kellon ympäri.

Alkuperäinen kirjoittaja tillukas:
Putsaukseen ihan vaan kraanavesi aamuin illoin, joskus harvoin tarvittaessa saunan jälkeen Humektan (apteekin perusvoide). Ihotyyppi on herkkä normaali.

aamulla riittää kasvovesi puhdistukseen. Jos läträä vedellä aamuin illoin niin iho kuivuu liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olis muuten mielenkiintoista vertailla, että missä kunnossa iho on kalliiden ihonhoitoaineiden käyttäjillä, halpojen ihonhoitoaineiden käyttäjillä ja miltei mitään käyttämättömillä.

Mä siirryin viime kesänä käyttämään kalliita tuotteita (biotherm/lancome ) ku aiemmin käytin lumenea ja niveaa.
Iho voi selkeästi paremmin eikä edes nää pakkaset oo onnistunu kuivattamaan kasvoja. Aiemmin olis ollu aivan korppu hilseilevä lärvi.

ainoa mihin ei oikein mikään pysty on noi hormonikierukan aiheuttamat näppylät leuassa. Ne onnistun kadottamaan aina hetkeksi, mutta uusia lykkää tasaiseen tahtiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
LR:n aloe vera sarjaa ja Q10 sarjaa vaihdelleen. Joskus, kun tosi paljon "kukkii" pesaisen T-alueen Microsilverillä.

Minkä hintaisia LR:n tuotteet ovat?

Avonilla ja Oriflamella näkyy hinnat netissä. Saisi näkyä myös LR:n sivuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
LR:n aloe vera sarjaa ja Q10 sarjaa vaihdelleen. Joskus, kun tosi paljon "kukkii" pesaisen T-alueen Microsilverillä.

Minkä hintaisia LR:n tuotteet ovat?

Avonilla ja Oriflamella näkyy hinnat netissä. Saisi näkyä myös LR:n sivuilla.

Kyllä ne näkyy. Koko kuvasto luettavissa; http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=5595

Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
Mä en löytänyt LR:n kuvastosta tuotteita sekaiholle.

No tuo Racinen puhdistusvaahto ja kasvovesi sopii joka ihotyypille ja on siinä sarjassa tuo geelivoide, joka on tarkoitettu sekaiholle. Sekaiholle käy hyvin myös aloe-sarja, koska aloe tasapainottaa, mutta suoranaisille epäpuhtauksille on tuo MicroSilver hyvä.

Yhteistyössä