Millaisia mukavia yllätyksiä miehenne on teille keksinyt?

  • Viestiketjun aloittaja kertokaapa
  • Ensimmäinen viesti
Ei ollu mikään merkkipäivä toissa viikolla, kun mies soitti, että pitäis tulla hänen työpaikalta hakee tavaroita autolla, että hän ei saa tuotua niitä pyörällä. Mä menin sinne autolla, niin mies odotti mua siellä 14 (!!! ) kesäkukan kans :D Olen viimeisten 9.5v aikana saanu 2 kertaa vaan kukkia, niin nämä kukat nyt korvasi menneet ja tulevat vuodet. Oli mies päättäny vähän runsaammalla kädellä muistaa mua :heart:
 
Vepasto
Siitä on niin kauan, kun mies on viimeksi mua muistanut ilman mun pyyntöä, etten edes muista. :/
Tai, no syksyllä 2006 kun muutettiin, se vei muuttoruljanssin päätteeksi mut katsomaan stand up-koomikkoja ja sen jälkeen ravintolaan. Liput tuli miehen työnantajilta ja sen piti ensin mennä työkavereiden kanssa vaan, mutta ottikin mut mukaan. =)
 
vielä
Niin kyselen siksi, kun ukko on mielikuvitukseton eikä kuulemma "keksi mitään" ja aina päivät "tuli niin äkkiä". (kaipailisin pientä huomiointia tai isompaakin, kun itse olen miestä huomoinut senkin edestä ;).
 
vieras
Ei ollut mikään merkkipäivä mutta mies tuli ruokatunnilla kesken työpäivänä kotona käymään kukkakimpun kanssa koska kuulostin kuulemma puhelimessa niin masentuneelta ja väsyneeltä niin hän halusi piristää :heart:
 
A shadieeyah
ei nyt minään tiettynä päivänä..
mut yks kerta tuli töistä kesken päivän kukkapuskan kanssa,polvistu ja sano et mä rakastan sua :heart: =)

ja joskus semmosia pieniä mutta sydäntä lämmittäviä yllätyksiä..et esim piiitkän opiskelupäivän jälkeen oli kahvi valmiina keittimessä ja lempikarkkeja pistänyt kortin kera jonnekkin..

sit vieny yllärinä jonnekkin jne. Kaikkia ihania pieniä arkipäivän juttuja
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Niin kyselen siksi, kun ukko on mielikuvitukseton eikä kuulemma "keksi mitään" ja aina päivät "tuli niin äkkiä". (kaipailisin pientä huomiointia tai isompaakin, kun itse olen miestä huomoinut senkin edestä ;).
Ei mies ole mitään suurta ikinä keksinyt enkä sellaista kaipaakaan. On joskus saattanut sittenkin ostaa lahjan vaikka ollaan sovittu ettei osta tai vie yllättäen syömään. Pari kertaa on lähettänyt postissa onnittelukortin :)
 
hei
Kirjailkaa lisää... Tulostan miehelle, niin voi valita, kun kuulemma haluaa huomioida, mutta "ei mielikuvitus riitä". Talous ei estä huomioimista, vaan oikeasti ideaköyhä (muuten ok) tyyppi...
 
sama vieras jatkaa
Ostihan tuo mies kerran teatteriliput vaikka ei sitä voi sietääkään :) Useamman kerran on tehnyt hyvät ruuat (sisäfilettä,kermaperunoita,punkkua,hyviä juustoja). Kerran oli varannut koko perheelle ulkomaanmatkan. Kyllähän näitä näköjään kertyy kun oikein miettii. Ihana, ihana mies :heart: Taidan pitää sitä hyvänä tänään ;)
 
kertokaapa
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras jatkaa:
Ostihan tuo mies kerran teatteriliput vaikka ei sitä voi sietääkään :) Useamman kerran on tehnyt hyvät ruuat (sisäfilettä,kermaperunoita,punkkua,hyviä juustoja). Kerran oli varannut koko perheelle ulkomaanmatkan. Kyllähän näitä näköjään kertyy kun oikein miettii. Ihana, ihana mies :heart: Taidan pitää sitä hyvänä tänään ;)
Niinpä :)
 
Valvatti
Eihän ne kai yleensä... Viimeksi ostamansa lahja oli reilu vuosi sitten: uusi puhtaanpyykinkori :heart: Kerran on ostanut korvikset (sai rankkasateen niskaansa ja meni sitä pitämään kultasepänliikkeeseen, eli ihan puhdas sattuma sekin). Usein tuo kaupasta Pätkiksen tms vain minulle.

Ite tykkäisin: hankkis lapsenvahdin joka laittas lapsille ruuan ja ite pääsisin ulos syömään, vaihtais sänkyyn lakanat ja auttais lasten nukkumaanlaittamisessa ja sitten..., kutsuisi yhteisiä ystäviämme kylään ja keittäsi ite niille kahvit niin että mä saisin vaan istua ja jutella

Mutta nää nyt vaan on tällasia monen pienen lapsen kotiäidin haaveita, eihän ne koskaan toteudu. Me tehdään jotain sit 10 v päästä.
 
Lilla-My-80
No maanantaina viimeksi vei mut laavakivihierontaan ja porekylpyyn läheiseen kylpylään. Sit tuo kukkia, aina aamiaisen sänkyyn kun on kotona aamulla, keittää kahvit, hoitaa koirat ja lapsen, hieroo saunassa hartioita, tekee kaikki meidän ruuat, ostaa kaupasta mun herkkuja, hellii ja kertoo kuinka välittää :)
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-My-80:
No maanantaina viimeksi vei mut laavakivihierontaan ja porekylpyyn läheiseen kylpylään. Sit tuo kukkia, aina aamiaisen sänkyyn kun on kotona aamulla, keittää kahvit, hoitaa koirat ja lapsen, hieroo saunassa hartioita, tekee kaikki meidän ruuat, ostaa kaupasta mun herkkuja, hellii ja kertoo kuinka välittää :)
Näitä jalkahoitoja sun muita olen yrittänyt vihjailla, mutta ei saa aikaiseksi ajoissa ja - hullua kyllä - on itsekin tosi pettynyt joka kerta, kun huomaa, että taas jäi hoitamatta ja ryhtyy kaivamaan jotain ylijäämäkorttia laatikoista... Onneksi on muuten ihan kelpo tyyppi, tämä vain klikkaa ja itseäänkin se harmittaa.
 
vieras
Kyllä mies joka merkkipäivä kukat kotiin tuo ja joskus muulloinkin. Ja jos ei kukkakauppaan kerkiä, niin kesällä poimii ihan luonnosta, mikä musta on tosi ihanaa. Kerran toi kukkalähetti töihin miehen lähettämiä kukkia, tais olla synttärit, vaikka työpäivän jälkeen nähtiin kotonakin. Sit se välillä ostelee kaikkee ihanaa pientä ja kiiltelevää :)
 
vieras
Minä tykkäisin kaikista pienistä huomioinneista: lapusta tyynyllä, yllättäen elokuviin viemisestä (lapsenvahdin hankkisi etukäteen), piknikistä rannalla (jos nyt sää sallisi...), kuoharia ja mansikoita, veisi kahville ja kävelylle ym. Itse vastaavasti yritän myös huomioida. Kaikki hyvät ideat ja huumorillakin höystetyt otetaan täälläkin ilolla vastaan :).
 
Rukoilijasirkka
No se laittaa kynttilöitä ja tekee vaikka uunileipiä ja pirtelöä. tollasta pientä ja helppoa, ne on musta parhaita. Joululahjaksi sain siltä palapelin (jossa oli sen housunvyötäröstä napattu kuva )
ja johon muodostui sana "kokovartalohieronta" kun sen kokosi. niin sain siis kovartalohieronnan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No se laittaa kynttilöitä ja tekee vaikka uunileipiä ja pirtelöä. tollasta pientä ja helppoa, ne on musta parhaita. Joululahjaksi sain siltä palapelin (jossa oli sen housunvyötäröstä napattu kuva )
ja johon muodostui sana "kokovartalohieronta" kun sen kokosi. niin sain siis kovartalohieronnan.
Tämä oli musta aika kiva ;)
 
Mulla oli maanantaina vapaapäivä ja mieskin oli järjestänyt iltapäivän vapaaksi. Tuli sitten ihan yllättäen hakemaan mut kotoa ja mentiin pieneen kylpylään, jossa ensin kokovartalohieronnat ja sen jälkeen meillä oli koko pieni kylpylä (uima- & poreallas, sauna ja nojatuolit takkatulen ääressä minibaareineen) vain meidän kahden käytössä. Ihanan rentouttava iltapäivä ja vielä ihanampi mies :heart:
 
JONSERED Karhunkantaja
Osti Pappa-Tunturin ja kerran betonimyllyn. :D Ja toi ulkomailla käydessään isot kultaiset korvarenkaat ja mahtavan tikarin. =)

Eipä tuo juuri "Tapahtumia" järkkää, kuin makuuhuoneessa tai kun lapset ovat poissa kotoa :saint: :whistle:

tai tarttuu ohimennen kankkuun ja toteaa, että: "on ku viimeinen oljenkorsi..." :LOL: :LOL:
 
Ihan hiljattain varasi liput ja hotellihuoneen Kuopion Viinijuhlille ja kertoi asiasta vasta pari päivää etukäteen.
Joskus olen sovittanut kaupassa jotain vaatteita/kenkiä enkä sitten ole raaskinut niitä hinnan vuoksi ostaa, mies on laittanut mallin ja koon mieleensä ja muutaman päivän päästä käynyt ostamassa ne mulle.
Silloin tällöin ostaa korun, cd:n tai kirjan, josta tietää minun tykkäävän.
Joskus on lähettänyt nätin kukkakimpun työpaikalleni.
:heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Osti Pappa-Tunturin ja kerran betonimyllyn. :D Ja toi ulkomailla käydessään isot kultaiset korvarenkaat ja mahtavan tikarin. =)

Eipä tuo juuri "Tapahtumia" järkkää, kuin makuuhuoneessa tai kun lapset ovat poissa kotoa :saint: :whistle:

tai tarttuu ohimennen kankkuun ja toteaa, että: "on ku viimeinen oljenkorsi..." :LOL: :LOL:
Tuo on just kivaa :LOL: En tykkää turhasta hempeilystä... tai jotenkin se ei vain sovi meille. Ikään kuin sulkaa pukkaa jo pelkkä ajatuskin poreammeista yms...

 
vieras
Mä tykkään enemmän päivittäisestä huomiosta, pyllylle taputtelu, pussailu ohimennen, hiusten silittäminen, hieronta, ym... esim. kukista en hirmusti perusta.

Varsinaisia yllätyksiä meillä ei ole harrastettu, mutta olishan se mukavaa kun joskus tehtäisiin jotain extempore. Hommaisi lapset vaikka mummolaan minulta salaa ja veisi vaikka syömään/leffaan/mökille/hotelliin tai oikeastaan ihan mihin vaan kotoa pois, kun siellä päivystän melkein 24/7 lasten kanssa.
 

Yhteistyössä