Ihania analyysejä minusta
, kiitos siitä :flower: ! Tosin taisi mennä niin metsään kuin olla voi
.. No avojaloin kyllä kuljen ja valkoinen mekkokin on ihana
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tiannasta tulee aina mieleen tämä:
http://www.imdb.com/name/nm1518565/
Eli Huippumalli haussa-voittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkuli:Hieman reitevä, retromeininkinen äiti, vaatteet luonnonkuiduista, vähän sellainen hippityyli, uskaltaa ja haluaa olla erilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Mulla tulee nytkypyllystä mieleen semmonen nykivä pylly...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tiannasta tulee aina mieleen tämä:
http://www.imdb.com/name/nm1518565/
Eli Huippumalli haussa-voittaja.
Vibslp on sporttityylinen, energinen äiti. Hiukset vaaleat, punertavia raitoja. Pituutta 170cm.
Alkuperäinen kirjoittaja flik:pankaas miustakin jotain,pliis.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Joo, mustakin saa laittaa halukkat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Neiti neponen: meikitön,ns. tavallisen näköinen, ruskeat hiukset auki, tavallisen kokoinen, sinisilmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Joo, mustakin saa laittaa halukkat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja flik:pankaas miustakin jotain,pliis.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ennenkin oon tän laittanut.. en tosin tiedä palstaileeko edes enää??? Mutta anyway John Makuupussista mulle tulee aina mieleen sellanen James Bond -tyylinen agentti joka makaa keskellä metsää maastokuvioisessa makuupussissa puku päällä ja rusetti kaulassa valmiina hyökkäämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Huuhkajattaresta tulee sellanen tätimäinen olo mieleen että on nuttura ja kaikki tai voihan se olla muutakin. En osaa sanoo, mut entäpäs mä? Osaakos musta kukaan kertoo mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Pahasilmä:lyhyet tummat/kuparinväriset hiukset,pitkä, hoikka. Huomiotaherättävän näköinen, ei pahassa mielessä.
Lumihiutale:vaalea, hento, urheilullinen, hauras, sinisilmäinen, lyhyehkö.
Heili karjalasta: tätimäisen näköinen, ei paljoa meikkaa, luonnollisen näköinen, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, silmälasit, hieman tukevahko, luotettavan tuntuinen nimimerkki.