?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kysy sitten sitä!
Alotuksesta ja toisesta viestistäsi saa käsityksen, että olet itse ottamassa lainaa Suomessa. Satunnainen palstalainenhan ei voi tietää, että asut jossain muualla.
Uusien asuntolainojen keskikorko on 2,61
Uusien asuntolainojen keskikorko laski | Talous ja politiikka | YLE Uutiset | yle.fi
Mutta katokko niissä on satunnaista vaihtelua johtuen siitä että milloin laina on otettu ja mikä viitekorko on valittu ja milloin sitä on viimeksi tarkistettu. Pelkän lopputuloksen vertailu ei kerro juuri mitään.
No, niin tai näin, mulla on muistaakseni noin 2,5%.
suurinpiirtein - siis etta onko %1.5 vai %11.5 vai %25.5 jne jne....
Sehän on asiakkuuskysymys... kuinka paljon lainaa ottaa, millainen asiakas on, millainen "pankkihistoria", tunteeko pankinjohtajan henk. koht. ym...
No joo, mutta meidän laina-aika on ollut 5v... tosin vaihdettiiin vasta pari vuotta sitten 12kk euriborista 3kk euriboriin. Mä olen ainakin ollut tosi pettynyt Nordean primeen korkojen laskiessa. Korkojen noustessa prime voi nousta vaikka kerran kuukaudessa, 12kk euribon muuttuu vasta 12kk kuluttua. En oikein usko, että prime on koskaan hyvä vaihtoehto, paitsi pankille...
Meinaatko oikeesti, että pj tarjoaa kavereileen lainoja alle torihintojen. Tämä kiinnostaa varmaan hänen pomojaankin...