Millaisia kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laastariko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laastariko

Vieras
ehkäisylaastareista?

Hinta kuukautta kohti ilmeisesti 14 ? jos olen ymmärtänyt oikein?

Millainen (ulkoasu) laastari on ja irtoaako se helposti ja jos irtoaa entä ellen sitä huomaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 00:22 laastariko kirjoitti:
ehkäisylaastareista?

Hinta kuukautta kohti ilmeisesti 14 ? jos olen ymmärtänyt oikein?

Millainen (ulkoasu) laastari on ja irtoaako se helposti ja jos irtoaa entä ellen sitä huomaa?

http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Naistentaudit.shtml/208768?Ehk*isylaastari

miusta oli ihan kätsä ehkäisy mut oon liimalle allerginen, hirmuiset kutinat ja tuskat parin päivän sisällä kun liima oli ihossa kiinni, hyvin kuitenkin kesti, riippuu varmaanki mihkä laittoi, olkavarressa ei kestäny hyvin mut tonne selän puolelle kun laitto niin kesti hyvin. Edullinen 3 vk satsi.. Itellä ei ollu mitään hormoonallisia heittoja eikä mielialanvaihteluita, itse otin tossa eilen ehkäisyruiskeen (ehkäisypiikin) kolmen kuukauden annos maksoi vain 7,40 e! Ja helppoa kunhan muistaa sit 3 kk jälkeen uudestaan käydä piikittämässä..

Selvä juttu, kiitos!

Mielummin varmaan maksan sen 14 ? kuussa kun annan pistää itteeni piikin 3 kk välein...
Piikkikammo tulee kalliiksi... :/

En tiedä, ehkä sitä voisi kyllä harkita kun hintaero on noin suuri eikä ylimääräistä juuri ole.

Kuinka tasaista tehoa antaa sitten se piikki ja vaikuttaako sitten aluksi mielialoihin ym. vahvastikin aluksi?
Luulisi olevan hirveä sokki elimistölle vai kuvittelenko vain?

Yhteistyössä