Itse olen tänään menossa ja hinta kyllä hirvittää :/ Olen juossut viimeset 2v tk:ssa ja ties missä ilman ainuttakaan ´oikeaa´diagnoosia.itse epäilen vahvasti kilpirauhasen vajaatoimintaa ja tk:ssa otetuissa testeissä arvoni ovat joka kerta olleet viiterajojen tuntumassa mutta oireita on vaikka millä mitalla;päällimmäisenä pohjaton väsymys ja fyysinen voimattomuus.Ja hiukset on lähteny melkein kokonaan :/ Tk:sta ei ole annettu jatkohoitoapua vaan on käsketty seurailemaan :headwall: Viimesimpänä oireena on tullut voimakas huimaus ja käsien puutuminen :/ Olen pyörtyillyt kotonani muutaman kerran ja se on todella karmivaa koska mulla on kaks pientä lasta.Mua ihan ahistaa kun tänään menen sinne yksityiselle että jos ei taaskaan oteta tosissaan :'( Tää sairastelu rajottaa mun arkea todella paljon ja en voi suunnitella mitään sosiaalisia menoja etukäteen koska en voi tietää millanen olo mulla on minäkin päivänä :'( Se on mulle enää paskanlati vaikka löytys ties mikä syöpä tms.kuhan saan asianmukasta hoitoa ja tää yksityisellä käyminen on oikeesti mun viimenen oljenkorsi ja tartuin siihen siinä toivossa kun olen kuullut paljon hyvää.Kokemuksianne otan vastaan :wave: