Millaisia joulukortteja teette tänä vuonna???

MiiskuMuikkunen

Aktiivinen jäsen
19.11.2007
2 826
0
36
Turku
Ehkä vähän aikaista, mutta itse hössötän aina ennen joulua. Nyt tarttisi saada joku hyvä idis joulukortteihin??? Kuva lapsista olisi kiva, mutta meilla lapset nyt 1v5kk ja 4kk, mitenköhän saan tuon vanhemman pysymään edes hetken aloillaan??? Millaisia kortteja olette itse tehneet, tai suunittelette tekevänne???

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
olen tilannut jo ifolorilta. ;)

siis valokuva jossa lukee siellä sivussa joulun toivotukset??? paljonko maksoit??

Jeps..20korttia kuoreineen tuli maksamaan jotain 11e.
Ja siel on nyt jouluaiheisia kehyksiä. :) siis kortteihin.
Ja tekstin saa itse kirjoittaa. :)

Ehkä vähän aikaista, mutta itse hössötän aina ennen joulua. Nyt tarttisi saada joku hyvä idis joulukortteihin??? Kuva lapsista olisi kiva, mutta meilla lapset nyt 1v5kk ja 4kk, mitenköhän saan tuon vanhemman pysymään edes hetken aloillaan??? Millaisia kortteja olette itse tehneet, tai suunittelette tekevänne???

Mulla on taas ongelma, että miten saan norimman (9kk) pysymään aloillaan. Isoveljet 4v ja 2v jo pysyvätkin.

siis valokuva jossa lukee siellä sivussa joulun toivotukset??? paljonko maksoit??

Täytyypi käydä kattomassa, näin itse säästyisi kauhealta askartelu vaivalta!! :D Kiitoksia:)

Täytyypi käydä kattomassa, näin itse säästyisi kauhealta askartelu vaivalta!! :D Kiitoksia:)

:) ja siel on nyt 20% alennukset vielä ;) Ja eipä mitään. :)

jotain lasten kanssa askarreltua mieluummin, mutta ei niitä mauttomia valokuvaläpysköjä, joissa punasilmäiset tonttuhattuiset muksut on pakotettu lampaantaljalle istumaan. ei ne ole oikeesti kenestäkään kivoja ja heitetään joulun jälkeen muun roskan mukana roskiin. :|

Yhteistyössä