Millaisia inhottavia asioita olette antaneet miehille anteeksi, koska olette rakastaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku raja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku raja

Vieras
Itse katsoin vuosia exäni itsekeskeisyyttä ja itsekkyyttä. Niin pitkään kun riitti rakkautta, pystyin myös katsomaan läpi sormieni monenmoista. Lopulta kun rakkaus loppui, niin silmät avautui ja näin miten väärin minua oltiin monessakin asiassa kohdeltu.

Esimerkkejä:

- Rahallinen hyväksikäyttö. Ex oli "vapaa taiteilija" ja käytti pienet vähät rahansa surutta itseensä. Minä kävin töissä, ruoankin ostin alesta ja kuljin kirppisvaatteissa, jotta rahat riitti exän kulutusluottojen maksuun. Ostin kaikki meidän yhteiset ruoat ja exälle ostin mm. vaatteet, maksoin hänen kännykkälaskut ja monia monia hömppämaksuja.
Sillon ajattelin, että "se maksaa, jolla on rahaa" jne. Vaikka käytännössä elimme niin, että minä tienasin ja mies törsäsi.

- 2 x pettämisen annoin anteeksi. Oli kovia paloja, mutta ex oli niin rakas. Mun unelmien prinssi silloin kaikessa komeudessaan, sukkeluudessaan, hurmaavuudessaan jne.

Neljä vuotta sitä kesti...

Nyxälle olen antanut anteeksi, että valehteli suhteen alussa menneisyydestään, mikä selvisi sitten myöhemmin...

Olen hiljattain antanut vaimolle pettämiset anteeksi (selvisivät mulle hiljattain). Kymmenen vuoden ajalle mahtui lyhyttä ja pitkää suhdetta kolmen eri herran kanssa.

Koska rakastan häntä...

Eksän rahankäyttö oli kans aika "luovaa". Vuokraan ei ollu rahaa, mut kännykkä piti saada, siihen maailman aikaan ne maksoi 6000 mk. MÄ ostin sen osamaksusopimuksella, koska hän ei olis semmoista saanut - opiskelija kun oli.
Ja kaikki vuokranpuolikkaat kun "ei just nyt" ollu rahaa... Taisin ottaa noin 10000mk takkiini, mutta ne oli sit mun oppirahat.

Nyksä ei ole tehnyt mitään dorkaa näinä 12 vuotena.

Pettämisen varmaan niin. Periaatteessa pystyn kyllä ihan mitä vaan antamaan anteeksi, mutta siitä ei tosiaankaan seuraa se, että suhde jatkuu. Esim. pettäminen, valehtelu ja väkivalta on asioita, jotka voin antaa anteeksi mutta en kyllä suhdetta jatkaisi.

Miehen seksiviestit kahdelle muulle naiselle. On kuulemma aina tehnyt tuollaista ja se on vain hauskanpitoa hänelle. Pettänyt ei kuulemma ole. Eikä ole nyt laittanut viestejä, omien sanojensa mukaan.

Tähän listaan mahtuu vaikka mitä. Pienistä kotityö asioista hakkaamiseen. Mutta joo. 4 vuotta katselin exääni, joka makas kaikki päivät kotona tekemättä mitään. Mä kävin töissä ja opiskelin. Aamulla 8 kouluun ja illalla 11 jälkeen töistä kotiin. Vapaapäivät meni siivotessa.
Eräs kaunis kerta lähdin tyttöjen kanssa viihteelle, koska olin mielestäni ansainnut sen. Kotiin tullessa mua odottikin kiva yllätys. Mies oli kännissä kun käki. Eteisessä meillä oli pitkä siivouskaappi, sen ovi oli revitty irti. Makkarin ovesta oli lyöty jalkalamppu läpi ja vessan peilikaapin peilit oli tuhansina pillun päreinä pitkin vessaa. Soitin poliisit ja mies läks yöks putkaan. Sai anteeks.
Kerran hänen juodessaan hän heitteli kaikki kevyemmät huonekalut pitkin seiniä. Kuten varmaan arvata saattaa, huonekalut olivat mun ja ne meni kaikki rikki. Jäi sentään sänky ja sohvat jäljelle. Taas kerran poliisit paikalle ja mies putkaan. Sai anteeks.
Tämä samainen mies päätti eräs keskiviikko ilta ryypätä kaverinsa kanssa meillä. Musiikki soi ja kaveruksilla oli parvekkeen ovi auki ja siitä he huutelivat kilpaa kahelta yöllä. Kerrostalo lähiössä asuttiin. Koitin saada heitä hiljaseks, mutta arvatenkin turhaan. Kahden päivän päästä tuli ensimmäinen varotus. Samanlainen ryyppääminen ja mesominen jatku ja kahden seuraavan kerran jälkeen varotus oli muuttunut häätöilmotukses.
Saatiin uus asunto ja taas vaihteeks mies joi. Tuttu kaava, ensin huudetaan mulle. Sit heitellään tavarat pitkin seiniä. Ilmotin, että mä menen nukkuun ja hän voi painua vittuun. Menin makkariin ja hän tuli perässä. Istuin sängyllä ja tämä sankari tuli viereen ja alko kuristaan. Siinä vaiheessa toivoin, että tappais mut, ettei tarvis enää kestää sitä paskaa. No eipä tappanu. Se lopetti ja lähti huoneesta. Kuulin kun se soitti poliisille ja sano, että hänen tyttö ystävä heiluu veitsen kanssa pitkin asuntoo ja yrittää tappaa hänet. Juoksin ulos huoneesta ja siinä vaiheessa kaduin sitä, että mulla ei ollu veistä kädessä. Jos olis ollu, niin istuisin luultavasti taposta linnassa tällähetkellä. Poliisit tuli ja tarkastivat tilanteen. Tulivat siihen tulokseen, että mies on syytä viedä pois. Ennen rautoihin laittamista hän latas nyrkillä mua naamaan muutaman kerran niin nopeella tempolla, ettäen ehtinyt edes tajuaan mitä tapahtu. Mies lähti yöks putkaan. Ei saanut anteeks. Tavaransa se löysi seuraavana aamuna talon vieressä kulkevan tien varresta vesisateesta. Sen jälkeen en oo kuullu kyseisestä miehestä sanaakaan.

Paljon muutakin paskaa suhteeseen mahtu, mutta nämä asiat tulee aina ensimmäisenä mieleen kun sitä suhdetta ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24797969:
Se jättää likaisia sukkiaan pitkin pirttiä. Jos se kuitenkin saa ne pyykkikoppaan asti, on ne ihan jossain muussa korissa, kuin sukkapyykkikorissa.

Kauheata! Miten tuollaisia hirveyksiä pystyy kukaan ikinä antamaan anteeksi...?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24798563:
Miehen tietokoneella pelaamisen, silloin kun se oli oikea ongelma... nykyään ongelma on poistunut kokonaan-onneksi!

Lopettiko se pelaamisen? Anteeks, utelias narttu :ashamed: Miä en ikinä utele mitään mutta tuo jäi mieleen ja seli seli :D

Yhteistyössä