J
joku raja
Vieras
Itse katsoin vuosia exäni itsekeskeisyyttä ja itsekkyyttä. Niin pitkään kun riitti rakkautta, pystyin myös katsomaan läpi sormieni monenmoista. Lopulta kun rakkaus loppui, niin silmät avautui ja näin miten väärin minua oltiin monessakin asiassa kohdeltu.
Esimerkkejä:
- Rahallinen hyväksikäyttö. Ex oli "vapaa taiteilija" ja käytti pienet vähät rahansa surutta itseensä. Minä kävin töissä, ruoankin ostin alesta ja kuljin kirppisvaatteissa, jotta rahat riitti exän kulutusluottojen maksuun. Ostin kaikki meidän yhteiset ruoat ja exälle ostin mm. vaatteet, maksoin hänen kännykkälaskut ja monia monia hömppämaksuja.
Sillon ajattelin, että "se maksaa, jolla on rahaa" jne. Vaikka käytännössä elimme niin, että minä tienasin ja mies törsäsi.
- 2 x pettämisen annoin anteeksi. Oli kovia paloja, mutta ex oli niin rakas. Mun unelmien prinssi silloin kaikessa komeudessaan, sukkeluudessaan, hurmaavuudessaan jne.
Neljä vuotta sitä kesti...
Nyxälle olen antanut anteeksi, että valehteli suhteen alussa menneisyydestään, mikä selvisi sitten myöhemmin...
Esimerkkejä:
- Rahallinen hyväksikäyttö. Ex oli "vapaa taiteilija" ja käytti pienet vähät rahansa surutta itseensä. Minä kävin töissä, ruoankin ostin alesta ja kuljin kirppisvaatteissa, jotta rahat riitti exän kulutusluottojen maksuun. Ostin kaikki meidän yhteiset ruoat ja exälle ostin mm. vaatteet, maksoin hänen kännykkälaskut ja monia monia hömppämaksuja.
Sillon ajattelin, että "se maksaa, jolla on rahaa" jne. Vaikka käytännössä elimme niin, että minä tienasin ja mies törsäsi.
- 2 x pettämisen annoin anteeksi. Oli kovia paloja, mutta ex oli niin rakas. Mun unelmien prinssi silloin kaikessa komeudessaan, sukkeluudessaan, hurmaavuudessaan jne.
Neljä vuotta sitä kesti...
Nyxälle olen antanut anteeksi, että valehteli suhteen alussa menneisyydestään, mikä selvisi sitten myöhemmin...