Millaisia huoneita koululaisillanne on?

perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Me muutamme pienempään asuntoon äitini saatua uuden työpaikan ja hänen muuttaessaan toisaalle. Tytöt tulevat jakamaan suurehkon kaksion olohuoneen keskenään. Heillä tulee olemaan keittiönpöytä huoneessaan, sillä pidän noin 200 cm X 90 cm pöytätilaa parempana kuin pientä koulupöytää.

Tytöt saavat ensi kertaa TV:n omaan huoneeseensa (ei digiboksia) + pelikone + DVD-soitin. Nojatuolit molemmille TV:n äärelle. Huoneen toista puolta edustaa nukkumasoppi. Tilaa jakavat kirjahyllyt. Tytöt tekevät itse omat verhonsa painamalla lempparikuvioitaan lakanakankaaseen. Koristeina toimivat lukuisat dinosaurukset, kuopuksen kivikokoelma, aurinkokuntapienoismalli yms.

En koe omaksi velvollisuudekseni sisustaa heidän huonettaan; tekevät sen pitkälti itse. Tiedeluokan projektit ja toisen uppoutuminen venäläiseen kieleen ja kulttuuriin näkyvät huoneessa. Yhteinen ihastus tytöillä on hevoset.

Makuuhuoneesako sinä ja olohuonetta ei lainkaan? Eli teillä ei yhteistä tilaa kuin keittiö, vai.
 
vepaa
mun huoneessa on iso työpöytä siinä on tietokone ja pöydästyä metri taakse niin on iso sänky sen jalka päässä on rummut ja rumpujen vieressä matto maton takana on 4 kaappia ja niiden vasemmalla puolella hyllu ja hyllyn vieressä kitara ja sen vieressä tosi siistit stereot ja sit pöytä jossa on pleikka ja siihen on tulossa ens viikolla tv ja digiboksi!!!!pleikka on valmiina ja pöydällä on myös i phone puhelimen laturi,mä tykkään täst huoneest(pojan huone)
 

Yhteistyössä