Millaisia huoneita koululaisillanne on?

emmä jaksa kuvailla mut pojun huonees on sänky, hylly, sit semmonen olkkarin vanha palasista koottu rykelmä misson kaappia ja laatikkoo ym, siin on telkkari, pleikka, wii ja digipoksi, sitte levitettävä sohva ja helvetisti romua :LOL:

*muoks* koulupöytäkin oli mut sitä ei läksyjentekoon käytetty joten sitä ei oo enää :D
 
vieras
Meillä 10 vuotiaalla pojalla sellainen sänky ylhäällä-koulupöytä alhaalla systeemi. On kyllä kätevä. Säästää lattiatilaa ja sänkykään ei ole siinä "silmissä" heti kun huoneeseen tulet. Ei niin väliä vaikka jäisi joskus petaamatta.
Yhdellä seinällä on Ikean 25 lokerikkoinen avohyllykkö. Siellä pysyy järjestyksessä akkarit ja nuut tärkeät :D
 
Ncm
Me muutamme pienempään asuntoon äitini saatua uuden työpaikan ja hänen muuttaessaan toisaalle. Tytöt tulevat jakamaan suurehkon kaksion olohuoneen keskenään. Heillä tulee olemaan keittiönpöytä huoneessaan, sillä pidän noin 200 cm X 90 cm pöytätilaa parempana kuin pientä koulupöytää.

Tytöt saavat ensi kertaa TV:n omaan huoneeseensa (ei digiboksia) + pelikone + DVD-soitin. Nojatuolit molemmille TV:n äärelle. Huoneen toista puolta edustaa nukkumasoppi. Tilaa jakavat kirjahyllyt. Tytöt tekevät itse omat verhonsa painamalla lempparikuvioitaan lakanakankaaseen. Koristeina toimivat lukuisat dinosaurukset, kuopuksen kivikokoelma, aurinkokuntapienoismalli yms.

En koe omaksi velvollisuudekseni sisustaa heidän huonettaan; tekevät sen pitkälti itse. Tiedeluokan projektit ja toisen uppoutuminen venäläiseen kieleen ja kulttuuriin näkyvät huoneessa. Yhteinen ihastus tytöillä on hevoset.
 
No enkä laita, kun sisustaminen on kesken :D

Mutta siellä on sänky, koulupöytä ja Ikean Expedit kirjahylly. Kirjahyllyssä on kirjat, lelut yms. ja pöydän alla on laatikosto jossa kynät, paperit yms. Muutama taulu seinällä ja that´s it :)
 
no eipä tuolla mitenkään ihmeellinen huone ole, kamalan pieni nyt tässä asunnossa, seuraavassa onneks vähän isompi.
tytöllä on vaalea parvisänky,alhaalla siis pitkä pöytä joka toimii koulupöytänä. pöydän päässä on televisio ja dvd-soitin. sitten on sellanen matala lipasto jossa on kaapeissa kirjat ja dvd:t, päällä tyynyjä joten käy ns sohvasta samalla. toinen pieni lipasto jossa on muut lelut.
yksi seinä on kokonaan vaatekaappia, katossa "kruunu" ja lattialla iso "karva"matto :D
 
Meillä esikoisella on oviseinällä 3 ovinen vaatekaappi. Toisella seinällä parvisänky, minkä alla on koulupöytä, ja 120 cm korkea barbitalo. Ikkunaseinällä ei ole muuta, kun yksi pieni kukkapöytä, ja neljännellä seinällä on piano.
 
hyvännäköiseksi kehuneet
Meriillä on sänky oviseinällä ja lokerohyllyt völissä ja toisellä seinällä. Toisella puolella tietokr, televiso. Siellä juuri kirjoittelen. Laitettiin tuo ikanaan kun oli vielä pienempi ja täytyi päästä nukkumaan ja itse koneella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
*tykkää* :D
:D

Mua kiinnostais nähdä sellaisia huoneita joissa asuu 2 tai useampi lapsi. Ihan hukassa mitä mä tekisin 6.- ja 4.-luokkalaisten poikien huoneelle...
No mulla on 2 lasta samassa huoneessa...niillä on 4*4 expedit ja prinsessalinnakerrossänky...passaiskohan se tein koulupojille :whistle: :LOL: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
*tykkää* :D
:D

Mua kiinnostais nähdä sellaisia huoneita joissa asuu 2 tai useampi lapsi. Ihan hukassa mitä mä tekisin 6.- ja 4.-luokkalaisten poikien huoneelle...
No mulla on 2 lasta samassa huoneessa...niillä on 4*4 expedit ja prinsessalinnakerrossänky...passaiskohan se tein koulupojille :whistle: :LOL: :ashamed:
:LOL:

Kerrossänkyä ne ei enää halua, nyt siellä on molemmilla Ikean Tromsö-sohvasänky. Ikean PS-kaappi telkkaritasona ja iso musta arkkupöytä lehtien/kirjojen säilytykseen. Läksyt nuo tekee aina ruokapöydän ääressä tai sängyissään että koulupöytääkään eivät kuulemma tarvitse :xmas:
Jokin juju pitäis keksiä niiden huoneeseen mut ehkä prinsessateema ei oikein oo se juttu :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
*tykkää* :D
:D

Mua kiinnostais nähdä sellaisia huoneita joissa asuu 2 tai useampi lapsi. Ihan hukassa mitä mä tekisin 6.- ja 4.-luokkalaisten poikien huoneelle...
No mulla on 2 lasta samassa huoneessa...niillä on 4*4 expedit ja prinsessalinnakerrossänky...passaiskohan se tein koulupojille :whistle: :LOL: :ashamed:
:LOL:

Kerrossänkyä ne ei enää halua, nyt siellä on molemmilla Ikean Tromsö-sohvasänky. Ikean PS-kaappi telkkaritasona ja iso musta arkkupöytä lehtien/kirjojen säilytykseen. Läksyt nuo tekee aina ruokapöydän ääressä tai sängyissään että koulupöytääkään eivät kuulemma tarvitse :xmas:
Jokin juju pitäis keksiä niiden huoneeseen mut ehkä prinsessateema ei oikein oo se juttu :D
No, ainakin mä yritin :snotty: :saint:
 
Koululaisen huone (kuten muutkin huoneemme) on vielä kesken sisustuksen suhteen. Kuvia ei ole kyllä vielä laittaa..
Sänkynä on ikeasta ostettu sohvasänky: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10073977 , verhona marimekon "koivu", muutaman vuoden takaisella värityksellä (turkoosi-vaaleanpunainen, eikä vihreä) ja pyöreä roosan värinen matto. Anopilta peritty muuramen valkoinen koulupöytä, jonka tason olen tuunannut (väliaikaisesti) tumman puun väriseksi. Lemmikkikanin häkki ja pieni neliön mallinen "kirjahylly" (vähän kuin ikean expedit, mutta paljon paljon pienemmässä koossa).
 
Ei ole vielä minkäänlaista huonetta. Uuteen kämppään päästään 1.10. Kaksio sekin, mutta likka ottaa makkarin ja mä nukun olkkaris. Likalla on ihan tavallinen jatkeva sänky, hyvin perusmallia oleva koulupöytä. Tummat vaatekaapit on pakko laittaa makkariin kun ei niitä muualle saa. Verhoja yms. en ole vielä miettinyt.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
Meillä tyttö 7 vuotta, aloittaa koulun. Huone pitäisi tehdä uudestaan, "ison tytön" huoneeksi.
Laittakaa kuvia teidän 7- 12 vuotiaiden huoneista.
Ideoita kaivataan.
Mun tytär teki 11veenä ison tytön huoneen muuton yhteydessä. Kuopuksen kummitädin tyttärelle lahjoitin kaikki nukkevehkeet ja bárbiet. Oli hänellä toki kirjoituspäytä ja hyllyköt huoneessaan jo aiemmin tavaroille. Perfektionistina olen opettanut kaikille, että tavarat oikeilla paikoillaan ja tarpeeksi hyllytilaa.
En voisi sietää lapsilla vain joitain laatikoita jotka kipataan nurin ja kaikki on sekaisin.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä 10 vuotiaalla pojalla sellainen sänky ylhäällä-koulupöytä alhaalla systeemi. On kyllä kätevä. Säästää lattiatilaa ja sänkykään ei ole siinä "silmissä" heti kun huoneeseen tulet. Ei niin väliä vaikka jäisi joskus petaamatta.
Yhdellä seinällä on Ikean 25 lokerikkoinen avohyllykkö. Siellä pysyy järjestyksessä akkarit ja nuut tärkeät :D
Meillä pedataan aina pedit ja ylhäällä ei kukaan ole nukkunut. Ei varmaan kukaan arvannut että korkeanpaikankammoinen olen.
 

Yhteistyössä