Millaisia housuja naiset käytätte?

  • Viestiketjun aloittaja Pulma
  • Ensimmäinen viesti
Pulma
Eli siis ongelmana housut :D Olen fiksoitunut leggareihin ja sukkahousuihin. Mitkään muut ei nyt tunnu omilta, ihana vetäistä leggarit tai sukkikset jalkaan ja joku tunika tai mekko päälle. Mutta kylmähän talvella noissa tuppaa olemaan! Farkut on ihan no no, eivät ole ikinä olleet mun juttu. Mitä mulle siis jää vaihtoehdoiksi muka, lyö ihan tyhjää! Millasia te käytätte näin talvella, jos ei toppahousuja lasketa? Kiitos jos joku jaksais antaa vinkkejä :)
 
Mä oon kans leggingsmimmi henkeen ja vereen :D Ne on vaan niin mukavat päällä joten kaikki muut housut niiden vierellä tuntuu ihan nounou idealta.
Tosin nyt kun ei tosiaan leggingsejä voi näillä säillä käyttää ja tota mahaakin on tossa edessä, niin olen kaivanut äitiysfarkkuja esiin. Nyt ne on ne ehdottomat! Alle mahtuu leggingsit välihousuiksi ja sit kevyet ja joustavat farkut päälle. Tarkenee pakkasella (ei tietty kunnon ulkoilut) eikä sitten näytäkkään ihan dorkalta. :D
 
aamuvirkee
farkkuja tai jegginssejä, paksut sukkikset alle, niin ei palele. tai vaikka pitkät kalsarit. tuplasukkikset! sukkiksia on myös villaisia, samoin leggareita :) vai kuljetko vaan niissä 15 den nailoneissa?
 
"alkup."
Joo toki mulla on villaisia ja noita thermoleggareita ja sukkiksia. Mutta siis meinasin, että jos tässä vähän laajentais valikoimaa muihinkin. Pitänee käydä vaatekaupoissa pyörimässä sillä silmällä, millasia pöksyjä löytyiskään... On se vaikeeta!
 
[QUOTE="alkup.";27757867]Hui hirvitys, farkut joiden alla paksut sukkikset! En ikinä vois olla! Ahdistavat kun niin paljon kampetta päällä, puristaa ja kiristaa, ei jousta ja ja ja :D[/QUOTE]

Käytän harvoin housuja juuri noiden kiristysten ja puristusten ja kaikenlaisten tuskien takia :) - hameita käytän enimmäkseen. Mutta housuja jos käytän, niin ne ovat ohuehkot vakosamettihousut. Mustina, niin eivät edes näytä niin HOUSUILTA.
 

Yhteistyössä