Millaisia hameita/mekkoja teillä on käytössä arkisin? Mielellään kuvia!

"vieras"
Mulla on seppälästä jotain trikoomekkoja kesällä ja talvella. Siis työkäyttöön nimenomaan. Mutta olen kampaaja eli mitään neulemekkoa en voi laittaa. Kaulukselliset mekot ei ole mun tyyliä. Nyt talvella se "trikoo" on sellaista napakkaa ja paksua niissä mekoissa, kesämekkojen onkin ohuempaa.
 
[QUOTE="vieras";25632306]Mulla on seppälästä jotain trikoomekkoja kesällä ja talvella. Siis työkäyttöön nimenomaan. Mutta olen kampaaja eli mitään neulemekkoa en voi laittaa. Kaulukselliset mekot ei ole mun tyyliä. Nyt talvella se "trikoo" on sellaista napakkaa ja paksua niissä mekoissa, kesämekkojen onkin ohuempaa.[/QUOTE]

Olisko sulla jotain linkkejä että minkälaisia suurinpiirtein nuo on? Trikoomekosta itselle tulee vaan mieleen sellainen venähtänyt kotimekko, vaikka varmasti niitäkin on ihan kivan näköisiä :)
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25632320:
Olisko sulla jotain linkkejä että minkälaisia suurinpiirtein nuo on? Trikoomekosta itselle tulee vaan mieleen sellainen venähtänyt kotimekko, vaikka varmasti niitäkin on ihan kivan näköisiä :)
No ei nyt just siitä yhdestä mekosta ole mitä nyt olen eniten käyttänyt, mutta on hyvin tälläinen paitsi 3/4 pituiset hihat ja on kokonaan musta. Materiaali on samaa kuin mitä tässä mekossa mikä nyt seppälässä myynnissä. Toi mekko kans houkuttaa mua, vaikka se ei värinsä puolesta taida toimia töissä.

Lisäksi mulla on hyvin vastaava kuin tämä, mutta siinä on sellainen vähän löysä kaulus. Käytän sitäkin töissä, alla oku trikoopaita. Musta sekin.

https://www.seppala.fi/mekko/fi_1110_6155011/dp
 
"sama"
[QUOTE="sama";25632416]No ei nyt just siitä yhdestä mekosta ole mitä nyt olen eniten käyttänyt, mutta on hyvin tälläinen paitsi 3/4 pituiset hihat ja on kokonaan musta. Materiaali on samaa kuin mitä tässä mekossa mikä nyt seppälässä myynnissä. Toi mekko kans houkuttaa mua, vaikka se ei värinsä puolesta taida toimia töissä.

Lisäksi mulla on hyvin vastaava kuin tämä, mutta siinä on sellainen vähän löysä kaulus. Käytän sitäkin töissä, alla oku trikoopaita. Musta sekin.

https://www.seppala.fi/mekko/fi_1110_6155011/dp[/QUOTE]

Niin ja ne kesäisemmät mekot on myös pysyneet mielestäni ihan siisteinä ja nätteinä. En vaan viitsi kovin kalliita mekkoja pukea töihin, jos niihin kuitenkin menee jotain pysyvää tahraa niin sekös harmittaa.

Paljon käytän kyllä ihan erilaisia hameita niin yläosaksi voin valita sitten joko työpaikan "oman" t-paidan tai jonkun muun.
 

Yhteistyössä