Millaisia fetissejä naisilla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m10es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m10es

Vieras
On sitä tullut oltua aika monen naisen kanssa, yhdelläkään ei ole ollut varsinaisia fetissejä.

Nykyinen vaimoni kyllä tykkäsi silloin alkuaikoina, kun tipautin lyhyet alushousut nilkkoihin, ja sitten potkaisin toisella jalalla ilmaan, ja nappasin kopin :cool:

Onko teillä oikeasti siis mitään?

On naisilla fetissiset halut niinkuin miehilläkin. Minä esim. kuljen mielelläni hameessaa ja kun on sukkahousut päällä, niin silloin ilman pikkareita. On semmoinen erikoinen tunne ja villikin olo. Joskus myös kireitten farkkujen alla ei ole pikkareita. Tuntuu mukavalle kun kangas painuu kireästi joka paikkaan. Läpinäkymättömissä leggingseissä en myöskään käytä alla mitään. Suosittelen. Farkkuja ja leggareita nyt joutuu hieman useimmin pesemään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
On naisilla fetissiset halut niinkuin miehilläkin. Minä esim. kuljen mielelläni hameessaa ja kun on sukkahousut päällä, niin silloin ilman pikkareita. On semmoinen erikoinen tunne ja villikin olo. Joskus myös kireitten farkkujen alla ei ole pikkareita. Tuntuu mukavalle kun kangas painuu kireästi joka paikkaan. Läpinäkymättömissä leggingseissä en myöskään käytä alla mitään. Suosittelen. Farkkuja ja leggareita nyt joutuu hieman useimmin pesemään.

Ihqu fetissi, pääsispä hyväilemään hameesi alle, ja sitten tuikkaamaan takaa :love:

Kiitos :)
Minulla on nylonsukkafetissi, stay-upit on paras asu rakastellessa. Mahtava tunne kun sivelee niitä ja välillä paljasta reittä ja peppua. Ja tissejä :love::love::love:

Naisten ”fetissit”, jos niitä ylipäänsä edes on olemassa, ovat kesyjä. Ne ovat tasoa: revi mua vähän hiuksista naidessa tai läpsi mua pyllylle pantaessa takaa päin. Vai milloin olette kuulleet naisesta, joka kävisi nuuhkimassa pyykkikorin likaisia alusvaatteita? Moniko nainen tykkää nuolla miehen hikisiä kainaloita tai kuinka moni haluaa tulla potkituksi sukuelimille niin että oikeasti sattuu?

Miesten seksuaalisuus on vaan kaikessa laajuudessaan niin kieroa ja käyrää :D Ei siihen nainen kykene.

• Tykkää
Itse kiihotun maitopurkeista ja polkupyörän ketjuista.

sulle tää

s-l300.jpg

mulle nää
costume-animal-bbbb10-555219black.jpg

s-l300.jpg

Ongelma on lähinnä sen määrittämisessä.

Kun mä olen exhibitionisti, masokisti ja sadisti niin menee melko hankalaksi päättää mikä esimerkiksi reisisaappaisiin ja korsettiin pukeutuessa on suurin kiihoke. Se, että persus on paljaana vai saappaat ja korsetti. Samoin piiskat, jep, kiihottavia mutta onko se piiiska vai tieto miltä tuntuu kun se hipaisee ihon pintaa.

Yksi fetissi mulla ihan selkeästi on. Miesten aataminomenat!

• Tykkää
Kenkäfetissi! Aina kun ostan uudet kengät, niin on ihan pakko ottaa ne mukaan sänkyyn nukkumaan mennessä. Ihana uusi tuoksu nenässä kiihottaa. Välillä tulee myös hieman kiusattua itseään ihanilla korkkareilla kun niillä itseään hivelee. Häpykumpua ja pakaroita ja rinnan nipukoita.

Musta naisilla ei ole varsinaisia fetissejä. Siis en tarkoita nyt mitään "tykkään suuseksistä" tai "pukeudun korsettiin". Fetissit ja pervoudet on kyllä miesten juttu. :D

Yhteistyössä